יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

מברגת אימפקט


מהי מברגת אימפקט ולמה היא משמשת ?

מבגרת אימפקט היא מברגה המבוססת על פעימות רטט אשר פועלות עם כיוון הסיבוב של התפסנית. כמובן שניתן להסתדר גם ללא מברגה אך אנשי מקצוע המעוניינים להפוך את עבודתם למהירה וקלה יותר ייהנו במיוחד ממוצר חדשני זה.

מברגת אימפקט היא מברגה אשר מעלה באופן משמעותי במיוחד את הכוח המופעל על ברגים בעת ההברגה, אין לפעולה זו שום השפעה או נגיעה בתחום הקידוח לכשעצמו אך אנשי מקצוע מתחום מעידים כי הברגות מהירות וללא מאמץ בהחלט הצליחו לשפר את עבודתם ואת יכולתם לסיים פרויקטים במהרה. 

מברגת אימפקט



מברגת אימפקט –  למי היא מתאימה ?
מי שעוסק בתחום יודע שהעבודה צריכה להיעשות תמיד על הצד הטוב ביותר ולכן ההשקעה בכל פרויקט היא גדולה הן מבחינת המאמץ הפיזי והן מבחינת הזמן, אם ישנם כלים אשר מסוגלים לשפר את שניהם גם יחד הרי זה מבורך.

מברגת אימפקט מתאימה לכל בעל מקצוע אשר משתמש במהלך עבודתו בהרבה הברגות, אלו יכולים להיות בנאים, מתקינים של מוצרי חשמל נתלים, חשמלאים, עובדי בנייה ועוד.

כיצד יש לבחור מברגת אימפקט ?
בחירת מברגת אימפקט צריכה להתבצע לאחר בחינת המוצרים השונים המוצעים כיום בתחום, יש לבחון כמה פרמטרים בעת בחירת המברגה והם :

-          עוצמת מברגת אימפקט : עוצמה זו נמדדת בוולט, ככל שמדד הוולט יהיה גבוה יותר כך המברגה תהיה חזקה יותר ופעילות הסוללה שלה תהיה ארוכה יותר.
-          המטען : לכל מברגה יש מטען הם שונים במהירות הטעינה שלהם. אם השימוש במברגה הוא יום יומי רצוי לבחור מטען עם משך טעינה מהיר.
-          משקל : לכל מברגה משקל אחר, רצוי להחזיק את המברגה ביד טרם הקנייה ולוודא שהיא לא כבדה מידי. כמו כן, רצוי לוודא שהיא מאוזנת מבחינת פיזור המשקל כדי שבמהלך העבודה לא תכאב לכם היד.
-          מומנט הפיתול המרבי : מדובר על כוח הסיבוב של המברגה ועל יכולת המברגה להתגבר על התנגדות. מומנט הפיתול נקבע על ידי מדידת הניוטון למטר, בדרך כלל הוא יעמוד ביחס ישיר לעוצמת המברגה.
-          מהירות הסיבוב : מדובר על מהירות העבודה של המברגה, מודדים אותה על ידי מספר הסיבובים בדקה. בדרך כלל ניתן לראות כי מברגות אימפקט הן בעלות מהירות של 200 עד 800 סל"ד ובדרך כלל אין צורך ביותר מ – 500 סל"ד. אם עבודתכם מתרכזת בעיקר בברגים קטנים אין לכם צורך במהירות גבוהה אך אם מדובר בברגים גדולים או בינוניים בעיקר מברגה מהירה תשרת אתכם היטב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה