יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

אל תפיל את המיליון

השוני בין שעשוני טריוויה לתוכניות אחרות הוא שהצופה גם כן משתתף בהן, בין אם הוא לבד מול המסך ובין אם כל המשפחה צופה יחד בטלוויזיה. הצופה עונה על השאלות יחד עם המתמודד בטלוויזיה, כועס עליו בקול כאשר הוא עונה תשובה לא נכונה שהוא יודע ותמיד אומר "למה – זה כל כך קל, אל תטעה, תשנה לתשובה הנכונה, אל תתלבט..".



אל תפיל את המיליון זו שעשועון טלוויזיה חדש בארץ (זהו פורמט הנרכש מחו"ל) שמחזיר את הצופה לספה והופך אותו לצופה אקטיבי שעונה על כל השאלות של המתמודדים ויחד מצפה שלא יפילו את המיליון.

אל תפיל את המיליון – הצופה הישראלי

רוב צופי שעשועוני הטלוויזיה עונים על השאלות מהספה בבית, לצופים שעונים על כל התשובות נכונה תמיד מציעים להשתתף גם כן בתוכנית הטלוויזיה, בני המשפחה מעודדים אותם ללכת להתחרות ולזכות במיליון שקלים. אותם אנשים לרוב אומרים שהם נהנים לצפות בתוכנית מהבית ושהם חוששים מהלחץ והמעמד שבשעשועון טריוויה ומכך שלא יצליחו לענות על השאלות במעמד זה.

אותם צופים אומרים זאת בצדק. להיות מתמודד בשעשועון טריוויה זה לא קל, אתה מופיע בטלוויזיה בפעם הראשונה בחייך, נמצא ליד מנחה מוכר שלא מפסיק להלחיץ אותך ולבלבל אותך ובסיטואציה זו קשה לענות על השאלות.

אל תפיל את המיליון מצאה פיתרון עבור אותם צופים, כי אל תפיל את המיליון מאפשרת לאותם צופים קודם כל להתאמן במשחק באינטרנט באתר מאקו של קשת. לאחר שיתאמנו ככל שירצו, הם יוכלו להתמודד מול שחקנים אחרים, ובמידה ויהיו השחקנים הטובים ביותר באינטרנט ביום שידור התוכנית יתקשרו אליהם בשידור חי והם יוכלו לזכות ב- 100,000 ש"ח, לאחר שלוש שאלות בלבד.

הצופים של אל תפיל את המיליון מתאמנים באינטרנט כמה שירצו והם מתמודדים מול אנשים שהם לא רואים ולא יודעים מי הם וגם כאשר הם בשידור רק קולם נשמע בטלוויזיה. סיטואציה זו מלחיצה גם כן, אך לא כמו לעמוד בשידור חי מול כל עם ישראל שצופה בך בטלוויזיה.

אל תפיל את המיליון – איך נרשמים למשחק האינטרנט

במידה וברצונך לשחק להנאתך במשחק אל תפיל את המיליון באינטרנט כל שיש לעשות הוא להירשם באתר מאקו ולהתחיל לשחק. ניתן להתאמן ככל שתרצו. במידה ותרצה להתחרות מול שחקנים אחרים על מנת לעלות לשידור בתוכנית אל תפיל את המיליון יש להירשם למשחק ולשחק בזמן התוכנית על מיליון ש"ח וריטואלים ואם תוביל במשחק האינטרנט תוכל לעלות לשידור ולקבל את ההזדמנות לזכות בכסף האמיתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה