יום רביעי, 6 באוקטובר 2010

טיול מאורגן ליפן


טיול מאורגן ליפן מפגיש אותנו עם שרשרת הרים המוקפת מים ממזרח לחופי סין. טיול ליפן מפגיש אותנו עם מעצמה מיוחדת, עם מדינה הפתוחה מצד אחד לחידושי העולם המערבי, אך גם יודעת להסתגר ולשמור על התרבות המסורתית ועל האופי המיוחד.

טיול מאורגן ליפן מלמד אותנו על "ארץ השמש העולה", על יפן המסורתית המשמרת את התרבות העתיקה והמיוחדת, אך מנגד יש בה גם ערים הומי אדם הבנויים לפי מיטב הארכיטקטורה המערבית .

לצד מקדשים עתיקים המשלבים אומניות מיוחדות ומסורתיות נפגוש גורדי שחקים מודרניים, אופנה ועיצוב  עדכניים, אנשים כפריים לצד אנשים עירוניים. טיול מאורגן ליפן יפגיש אותנו גם עם מרכזי קניות חדישים ועם רבעי שעשועים שוקקי חיים.


טיול מאורגן ליפן - מקומות שחובה לראות

טוקיו - החל משנת 1868 טוקיו היא עיר הבירה של יפן. טיול מאורגן ליפן יפגיש אותנו עם עיר בירה המשלבת קדמה ומסורת. לצד גורדי השחקים נוכל לראות בתי עץ ולצד כבישים רבי מסלולים וסואנים, נטייל בין הפארקים הירוקים ובין המקדשים הרבים הנמצאים בעיר.

בין המקדשים החשובים מומלץ לבקר במקדש אסאקוסה הצבעוני שהוא המקדש הבודהיסטי החשוב ביותר של יפן ובמקדש מייג'י אשר נהרס בזמן מלחמת העולם, אך שופץ מחדש לפני חמישים שנה. בעת הסיור בטוקיו לא כדאי לדלג על רובע גיזה, רובע העסקים והבילויים היוקרתי, ועל רובע הצעירים הרג'קו, רובע צבעוני ותוסס.

 

קיוטו -  קיוטו הייתה בירת יפן במשך כאלף שנים. כיום קיוטו היא מרכז רוחני ותרבותי חשוב.  מומלץ לטייל באתרי העיר העתיקה ובמקדש הזהב קינקאקוג'י.  בערבים כדאי לסייר ברובע גיון המסורתי וברובע המסעדות ההומה תיירים.

הירושימה ומיאג'ימה - הירושימה היא העיר אשר נחרבה במלחמת העולם השנייה על ידי פצצת אטום. כדאי לפקוד את אתר הקבורה הגדול הנמצא בתוך יער של עצי ארז ענקיים. גם מפעל המכוניות "מאזדה" נמצא בהירושימה.  מהעיר אפשר לשוט במעבורת לאיי מיאג'מה שבהם, לפי המסורת היפאנית, שוכנים אלי השינטו.

 כפרים ציוריים בעמק קיסו - טיול מאורגן ליפן יוביל אותנו דרך נופים כפריים  לעמק קיסו. נבקר בכפרים ציוריים ונצפה בבתים מסורתיים המשמרים את היסטוריית העבר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה