יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

כלי עבודה


בין אם המחסן שלך עמוס בכלי עבודה ישנים שסבא הוריש לך ובין אם כלי העבודה המסיבי ביותר שיש לך הוא מספריים, זה הזמן לעשות סדר. כלי עבודה טובים ויעילים יחסכו ממך הזמנה של איש מקצוע לתקלות קטנות ויאפשרו לך לבצע תיקונים בעצמך. ארגז הכלים שלך צריך להיות שימושי, וכך גם כל כלי שנמצא בו. 

כלי עבודה: הבסיס של הבסיס
כל כלי עבודה שימושי למטרה אחרת, ובעזרת ארגז כלים בסיסי תבטיח לעצמך את שלמות הרהיטים והחדרים בביתך.  קודם כל, פטיש. בשוק קיימים פטישים מסוגים שונים, בכל מיני משקלים, צבעים וידיות אחיזה. בכל ארגז כלים בסיסי צריך להיות לפחות פטיש אחד במשקל ממוצע של 300 גרם. אם השימוש העיקרי שלו הוא דפיקת מסמרים לתליית תמונות או שליפת מסמרים ישנים מהקיר, אתה מסודר.  
כלי עבודה


בכל ארגז כלים חייב להיות גם מברג, שהוא אחד הכלים השימושיים ביותר לתיקון כל מכשיר חשמלי ולא חשמלי בביתך. רצוי להחזיק מספר גדלים שיתאימו לתיקון והברגה של דברים קטנים וגדולים. 

כלי עבודה לארגז הכלים 
בתוך ארגז הכלים שלך צריכים להיות כמה כלים שיהפכו את עבודתך לקלה ויעילה יותר. הראשון, כלי חיתוך. סכין יפנית טובה ושימושית כאשר היא מורכבת משילוב בין פלסטיק למתכת. הלהב החד אחראי לשלמות החיתוך והפלסטיק עוטף אותו על מנת לאפשר אחיזה נוחה. הסכין שימושית לדברים רבים וחשוב להקפיד שתהיה אפשרות לנעול אותה ולחתוך מדי פעם את הקצה על מנת לחדשו. 

נחוץ פלייר, בין אם הוא בעל קצה ממחודד או רחב, לעיתים החלק האחורי של הפטיש לא מספיק למשימות מסוימות והפלייר משלים את העבודה. פלייר בעל צבת שימושי גם לחשיפת כבלים וחיבורים בסיסיים לנקודות החשמל. למקרה שהתבלבלת בהברגת הבורג או התקשית לפתוח סתימה בצנרת, מפתח ישלים את העבודה. רצוי להחזיק במפתח מתכוונן שיתאים לראשים בכל גודל. 

כלי עבודה שימושיים למתקדמים


אם נודה על האמת, פטיש, מברג, פלייר ומפתח יש כמעט בכל בית. כשבוחנים את כלי העבודה - הצעד הבא הוא כלי עבודה חשמליים שמקלים על העומס שלך.  

מקדחה מיועדת לשימוש על עץ, בטון, גבס ועוד. קנייתה מוכחת כמעט תמיד כנכונה ומספקת, בין אם היא נטענת או בחיבור לחשמל. גם במברגה, כמו במקדחה, חשוב להקפיד על יעילות במהירות הסיבוב, העוצמה והנוחות שבשימוש. אם כל אלה נמצאים בארגז הכלים שברשותך, דע שהוא השימושי ביותר.

תגובה 1: