יום שני, 11 באוקטובר 2010

אבנים וקריסטלים


אבנים וקריסטלים לכל מי שצריך

לכל אחד מאיתנו יש את הדרך שבה הוא מוצא את המקום שלו בעולם. ואם אנו בתקופה שבה אנו מחפשים משמעות לקיום שלנו על פני האדמה, או לדרך שבה אנו מתחברים עם הטבע, אחת השיטות לעשות כן היא באמצעות אבנים וקריסטלים. מדובר בתפיסת עולם שקיימת במזרח הרחוק כבר שנים רבות, ולאחרונה החלו התפיסות הרוחניות, כולל האבנים והקריסטלים, להיכנס אל חיינו להוות את אחד הבסיסים לרבים שרוצים להתחבר אל הטבע בצורה אסתטית. 
אבנים וקריסטלים עשירים במינרלים

יש הרבה מאוד סוגים של אבנים וקריסטלים, בגדלים שונים, בצורות שונות וכמובן בצבעים שונים, כאשר כל צבע מעיד על מקבץ מינרלים שונה ועל ייעוד טיפולי, רפואי ואנרגטי שונים. לכל אחד מאיתנו יכולות להיות מספר אבני קריסטל שיתאימו לכל צורך שלנו ביום יום.

אבנים וקריסטלים צריך לטעון עם הטבע
האבנים והקריסטלים נוצרו בטבע, והם החיבור שלנו לטבע בנקודות רבות. כאשר משהו מתקלקל או נהרס, או נטען באנרגיות שליליות בסביבה שלנו, גם האבנים והקריסטלים מתלכלכות באנרגיה הזו ויש לטעון אותן מחדש, לאחר שמנקים אותן. הניקיון, כמו הלכלוך, איזו משהו פיזי, אלא רוחני אנרגטי. ההשפעה של הסביבה על אבנים וקריסטלים היא השפעה שיש להתמודד איתה בצורה הטובה ביותר, וכאשר רוצים לנקות את האבנים ואת הקריסטלים, אין להשתמש בשמש ישירה, על מנת שלא יתייבשו, אלא עדיף להשתמש באור הירח, ועדיף כשלושה ימים לפני ירח מלא. הבסיס הוא חיבור הרמוני יותר, עדין ונכון לשימוש מתאים בחומר, שנטע באנרגיות.

לטהר אבנים וקריסטלים באמצעות מים
אחת הדרכים לנקות את האבנים ואת הקריסטלים היא באמצעות מים, עדיף בצורה של זרם. בטבע יש לאט מעט זרימה של מים במקומות המיועדים, ואם זה בבית, אז אפשר לטעון את האבנים והקריסטלים בזרם של המקלחת וכיוצא בזה. מעבר לכך, גם בים עצמו אפשר לטעון אבנים וקריסטלים, בשיטה של 7 גלים שחולפים על פני האבן והמטרה של המים הזורמים על האבן היא להפוך את האבן לקלה יותר, ללא כל מטען שלילי המכביד עליה.

להשתמש האדמה ובטוב ליבה
האדמה היא גם דרך טובה לטהר אבנים וקריסטלים שאינם עשויות מחול או אדמה. הטמנה לאורך תקופה אינטואיטיבית נותנת לאבן את היכולת להתנקות. החיבור לאדמה יכולה להיות מצוין בדרך הזו, שכן הוא נותן לנו את היכולת להודות לאדמה ולהתפלל לקבלת סגולות מרפא של פריון ואריכות ימים. מעבר לכך, גם ניתן להניח את האבנים על המרבצים הטבעיים שמהם הן נוצרו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה