יום שלישי, 12 באוקטובר 2010

חנות קריסטלים


חנות קריסטלים לחיים רגועים יותר
בשנים האחרונות התחילו אנשים רבים להתחבר לצד הרוחני שלהם, וכתוצאה מהחיבור בין העולם המערבי שהם חיים בו ובין העולם המזרחי שאליו הם החלו להיחשף, התגלו לאורך הזמן מספר אלמנטים שמשלבים את הרוגע והשלווה באורח החיים היום יומי של המערב, העמוס והאינטנסיבי. אחד האלמנטים הבולטים ביותר הוא קריסטלים. 

אלו הן אבנים שנמצאות בהמוני סוגים, גוונים ותרכובות מינראליות כאלה ואחרות, כאשר לכל אבן קריסטל משויכות תכונות מיוחדות שנותנות לה את הכוחות החיוניים שלה. כאשר אנו נכנסים לכל חנות קריסטלים שהיא, וקיימות כאלה בכל מקום היום, לא צריך לחפש יותר מדי, אנו יכולים לקבל את הייעוץ וההתאמה לגבי אבני הקריסטל שמתאימות ביותר לנו.

חנות קריסטלים כהתחלה לריפוי והעצמה
את הכוח והחיוניות של אבני הקריסטל אנשים רבים מאמצים אל חיקם, וגם אם יש מי שיאמרו שמדובר בתפיסה לא מדעית ולא מוכחת, עדיין מדובר בתפיסת עולם מאוד מגובשת ועתיקה, שמבקשת להשתמש באבני הקריסטל השונות כדי להעצים את התחושות, את הפנימיות ואתהאנרגיות הטובות שיש לאבן וסביבה. 
קריסטלים לאנרגיות רגועות

את האנרגיה שיש לנו ניתן להרגיש במידה ומתרכזים, מנסים להכיר בה ואף מצליחים לנתב את האנרגיה הזו למקומות הטובים שאליה היא צריכה להגיע. בכל חנות קריסטלים אפשר לקבל את ההכוונה למיצוי התכונות החיוביות שיש בכל אבן קריסטל וההגברה האנרגטית שלה.

לחשוב על חנות קריסטלים כעל תחילתם של החיים החדשים
לא אחת אנו מחפשים שינוי בחיים ומרגישים שהכל תקוע אצלנו. בחלק נכבד מן הסיטואציות, כל מה שצריך לעשות הוא לחשוב בצורה אחרת, ומה שאנו יכולים לעזור לעצמנו בו הוא פשוט  לפעול בעניין.

לפעמים כל מה שצירך הוא את החפץ הנכון שיקרין את ההרגשה הנכונה. כך הן אבני הקריסטל, שכל אחת מהן נותנת את החוזק הרוחני ואת העוצמה האנרגטית המתאימה לנו. בכל חנות קריסטלים נוכל למצוא אבנים שיהיו טובות להגשמת חלומות, לפריון, להעצמת האני, לחברויות טובות יותר, כלכלה, שגשוג ועוד.

כל מה שצריך זה להאמין
האמונה העצמית היא חלק מתהליך הריפוי של כל אסכולה אנרגטית שהיא. כאשר אנו נכנסים אל תוך העומק האנרגטי של חנות קריסטלים, אנו צריכים להכיר בעובדה שאנו עומדים בנוכחותן של אבנים טובות, עם עוצמה אנרגטית שיכולה לעזור לנו בבעיות שלנו.
חנות קריסטלים עשירה
הדרך הנכונה היא לדעת שיש באבנים הללו את הכוח לעזור לנו לשנות ולהשתנות, ואם נוכל להבין שהכוח האנרגטי טמון בכף היד שלנו כאשר אנו אוחזים בהן, כאן מתחיל הריפוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה