יום שלישי, 12 באוקטובר 2010

מיסטיקה


מיסטיקה לקבלת הרוחניות הנסתרת

מיסטיקה היא תופעה שקיבלה משנה תוקף בשנים האחרונות והפכה להיות חלק בלתי נפרד מן החיים שלנו, בכל אחת מצורותיה השונות. כאשר מדברים על המיסטיקה בעצם מדברים על הדרך שבה אנו יכלים להביט על העולם, בצורה הרוחנית שלו, ולהבין את כל מה שקורה סביבנו ובתוכנו בצורה מופשטת למדי.



בעזרת המיסטיקה אנו יכולים להתחבר את האני הפנימי שלנו, אל החלקים הסמויים שלנו שלא תמיד באים לידי ביטוי, והמיסטיקה נותנת את הכלים הנכונים והמתאימים להתבטא בנושא. המיסטיקה היא לא מדע, אלא מערכת של כוחות חזקים ושיטות שאנשים שונים מחוברים אליהם בצורות שונות.

האדם המודרני חושב על מיסטיקה

המציאות המודרנית שלנו מאלצת אותנו לרוץ כל החיים במעין מרוץ מטורף שבו לא תמיד יש לנו את הזמן או את הכוח לשאול את עצמנו שאלות לגבי המקום שלנו בעולם הזה, לגבי ההחלטות שרצינו לקבל או שאנו חושבים עליהן, והמציאות שמכתיבה לנו אורח חיים מאוד חיצוני וריאלי לא תמיד משאירה מקום לבחון את הפנימיות שלנו.

 לכן, באמצעות שיטות של
מיסטיקה אנו יכולים למצוא את המקום שבו אנו בוחנים את הפנימיות שלנו, את הדימוי העצמי שלנו, את המחשבה המופשטת לגבי הבחירות שלנו בעבודה, בבני או בנות זוג, בבריאות שלנו ועוד. באמצעות המיסטיקה, יש שיאמרו כי ניתן להגיע אל האושר הפנימי.

העולם הרוחני והכלים של המיסטיקה

את העולם הרוחני אנו לא רואים ולא תמיד מרגישים אותו, אך כאשר יש לנו את היכולת לבחון זאת בכלים מיסטיים אנו יכולים למצוא את האדם שמתקשר בינינו ובין כל מה שנמצא ברמות הרוחניות יותר.

מיסטיקה היא הבחירה שלנו להתחבר את ישויות אחרות, חיצוניות לנו, או אל הפנימיות שלנו שאנו לא מצליחים לחוות אף פעם, ולתת לכל פנים ושמות. באמצעות כלים מיסטיים אנו יכולים לתקשר עם אנשים שנפטרו וחלפו מן העולם הזה אל העולם הבא, לגלות תשובות חדשות לשאלות ישנות שרצינו לשאול אותם ויש מי שחשוב לו לסגור מעגל עם המתים, במקרים מסוימים.

הכלים שבהם משתמשים

ישנם כלים מיסטיים רבים מאוד וכל אחד מאנשי המיסטיקה בוחר את החיבור האיש שלו לתקשר עם העולם הרוחני. יש מי שמשתמשים בקלפים לניבוי או לבחינת הפנימיות ויש מי שקוראות בקפה את העתיד. אחרים פונים למחוזות ניבוי וקבלה בדת וכיוצא בזה.

אחד הבסיסים החשובים ביותר במיסטיקה הוא האמונה. ללא האמונה שבדבר לא ניתן באמת לתקשר, והכל יישמע וייראה סתם מוזר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה