יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

לוטודיל



לחיות בישראל זאת יכולה להיות משימה שקשה מאוד, ככה זה עבור הרוב הגדול של הישראלים שכבר הגיעו לחיים הבוגרים שלהם וצריכים לדאוג לחיים של עצמם ולא יכולים לקבל יותר מדי עזרה מאחרים. לא ברור איך קורה שאנחנו עדיין נשארים לגור במדינת ישראל שמקשה על החיים שלנו, שהם ממש לא איכותיים בה.

הרבה מאתנו יכולים בקלות פשוט להגר למדינות אירופה או לארצות הברית ולחיות שם את החיים שלנו הרבה יותר בנוח. זה לא קורה בעיקר בגלל שאנחנו אזרחים שמאוד אוהבים את המדינה שלנו ומרגישים שייכים אליה. הקושי העיקרי שהופך את איכות החיים שלנו לכל כך נמוכה בישראל ביחס למדינות המערב האחרות, הוא הקושי הכלכלי, ובעיקר יוקר המחייה בישראל. יוקר המחייה כאן הוא מהגבוהים בעולם והוא רק ממשיך לעלות ולהקשות עלינו עוד יותר. בראש ובראשונה מדובר ע מחירי הדיור שמרקיעים שחקים ומקשים עלינו להתמודד עם שאר ההוצאות. גם שאר ההוצאות לא זולות בלשון המעטה. מנגד, המשכורות כאן בכלל לא גבוהות. זה יוצר מצב בלתי אפשרי שקשה מאוד להתמודד אתו. נראה שהדרך היחידה לצאת לחיים חדשים ונוחים יותר היא שיתמזל מזלנו ונזכה בלוטו יום אחד. זה אמנם נראה כמו מצב בדיוני, אבל בתור חברים במועדון לוטודיל תוכלו להביא את הפרס הגדול.


מה זה לוטודיל?

לוטודיל זה מועדון חברי שמאפשר להם להמר בלוטו בצורה הכי טובה שאפשר. מדובר על אלפי חברים במועדון שקיים כבר למעלה מעשר שנים. סיכויי הזכייה בתור חברי מועדון גבוהים משמעותית, לכן כ כמה חודשים אחד מהחברים זוכה בפרס הגדול.

איך זה קורה?

הסיכוי של חברי מועדון לוטודיל לזכות בלוטו גבוה כי:
·      
משתתפים בהרבה הגרלות
·       ההגרלות קבוצתיות
·       ההימור מחושב סטטיסטית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה