יום שני, 24 באוקטובר 2016

לוטודיל



החיים בישראל הופכים להיות יותר ויותר קשים. תמיד יהיו אנשים שיזלזלו בקשיים של בני הדור החדש ויגידו שאם לא נלחמנו על זכו הקיום של המדינה שלנו ולא ייבשנו פה ביצות, אין לנו זכות להתלונן על קשיים. האמת שזה ממש לא נכון. ישראל היא אחת המדינות שהכי קשה לחיות בהן בעולם המערבי. הסטנדרטים שלנו התקדמו יחד עם התפתחות העולם, אבל המדינה עדיין לא עשתה צעד קדימה בהרבה מאוד תחומים, בעיקר מבחינה כלכלית. קשה מאוד להתקיים כאן בישראל מבחינה כלכלית. לכן, אגב, הרבה מאוד אנשים מתעניינים במעבר למדינות מערביות, בהן איכות החיים גבוהה הרבה יותר מאשר בישראל והחיים נוחים פי כמה וכמה. כאן חייבים לעשות הרבה מאוד מאמצים, שבמקרה הטוב יובילו אותנו, בסופו של דבר, לעוד חודש מוצלח מבחינה כלכלית שלא נכנסנו בו למינוס. אנחנו חייבים לדאוג לעצמנו מבחינה כלכלית ולהיות עצמאיים, בהנחה שלא נולדנו למשפחה עשירה ואבא שלנו הוא לא טייקון.

נראה כי הקושי הכי גדול בחיים כאן הוא הקושי הכלכלי ובפרט יוקר המחייה. בישראל יקר מאוד לחיות. זה מתבטא בעיקר למחירי הדיור שמרקיעי שחקים, יחד עם עוד אין ספור הוצאות שוטפות יקרות למדי. לעיתים נראה כי אין כאן אפשרות לחיות חיי נוחות אמתיים בלי לזכות בלוטו. זאת נשמעת לכם אופציה דמיונית, אבל עבור חברי מועדון לוטודיל זה הרבה יותר קרוב.

מה זה לוטודיל?

לוטודיל זה מועדון חברים. החברים בו משתתפים בכמעט 300 הגרלות מפעל הפיס מדי חודש. סיכויי הזכייה גבוהים ולכן כל כמה חודשים חבר מועדון זוכה בפרס גדול.

איך זה קורה?

מועדון לוטודיל פיתח שיטה שתגדיל את סיכויי הזכייה:
·      
השתתפות בהרבה הגרלות
·       השתתפות בהגרלות כחלק מקבוצה
·       הימור מחושב סטטיסטית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה