יום שישי, 28 באוקטובר 2016

התמחויות והכשרות של עורך דין ביטוח חיים



היכרות עם דיני ביטוח לא תמיד מספיקה עבור עורך דין שרוצה להציע את שירותיו לקהל יעד מגוון. עורך הדין נדרש להחזיק בשורה ארוכה של התמחויות והכשרות, היות וזו הדרך היחידה שבה הוא יכול לשמור על האינטרסים של קהל הלקוחות. כמו כן, ההתמחויות וההכשרות של עורך דין ביטוח חיים נצברות תוך כדי הניסיון. צבירת ניסיון היא בין הגורמים העיקריים שקובעים את רמת המקצועיות של עורך הדין ואת היכולת שלו להתמודד עם תביעות ביטוח חיים מורכבות מהרגיל.

ההתמחות העיקרית של עורך דין ביטוח חיים יכולה להיות גישור, בוררות או נוטריון. עורך דין שהוא גם נוטריון מגיע עם ניסיון של 10 שנים לפחות בעריכת דין מעשית ועליו לעמוד בסטנדרטים מחמירים של לשכת עורכי הדין בישראל. עורך דין נוטריון שמתמחה בביטוח חיים יכול לטפל בכל סוגי התביעות והוא מוסמך לבצע פעולות משפטיות מיוחדות. 



מה הקשר בין זמינות עורך הדין לבין איכות השירות שהוא מספק?
לא כדאי להסתפק רק בקורות החיים של עורך דין ביטוח חיים כדי לבחור אותו. מי שרוצה לשפר את סיכוייו בתביעה מול חברת הביטוח צריך לבחור עורך דין זמין, שיכול לעמוד לרשותו באופן מיידי. הזמינות קובעת את איכות השירות של עורך הדין. היא משפיעה על התנהלות התיק ויכולה למנוע נזקים. 

חוץ מזה, עורך דין ביטוח חיים יכול גם להיות בעל תואר בעסקים, ראיית חשבון, רפואה וכן הלאה. יש עורכי דין עם תואר שני במשפטים ועורכי דין עם רקע מעשי בעבודה בחברות ביטוח. אלו דוגמאות מצוינות למקרים שבהם עורך הדין מנצל את הרקע שעומד לרשותו על מנת לשרת את צרכי הלקוחות ולשמור על האינטרסים שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה