יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

ספרד עם ילדים



אפשרויות בלתי מוגבלות
ספרד היא מדינה מושלמת לטיול עם ילדים. המדינה מציעה כמעט כל מה שילדים אוהבים – טבע מעניין, אטרקציות עתירות באקשן, מוזיאונים עם יצירות צבעוניות ופעילויות לילדים, נופש בחוף הים וכמובן גם פארקי שעשועים עם מתקנים מלהיבים. כמובן שטיול של ספרד עם ילדים לא מתאים רק לילדים עצמם, אלא גם למבוגרים שבחבורה, שייהנו מהארכיטקטורה המפוארת ומהנופים העוצמתיים שיש למדינה להציע.




טיפים לטיול משפחות בספרד
יש כמה אזורים שמומלץ לבקר בהם בעת טיול בספרד עם ילדים:
·         הרי הפירנאים – אזור הפירנאים יכול בעצמו להוות טיול נפרד בספרד עם ילדים בזכות שלל אפשרויות הטיול שבו. האזור בנוי בצורה מאוד מעניינת מבחינה גיאוגרפית ובין הנופים שניתן לראות בו יש הרים תלולים מאבן גיר, תופעות גיאולוגיות מיוחדות, נחלים ויובלי מים, אגמים, יערות ועוד. באזור יש נקודות תצפית מדהימות שאיתן תוכלו להשיג תמונות באמת יפהפיות. הילדים ייהנו מאוד לא רק מהטבע עצמו אלא גם משלל האטרקציות האתגריות באזור. ניתן לרחף מעל האגמים במצנחי רחיפה, לעשות סנפלינג, לצאת לטיולי ג'יפים ועוד.
·         קוסטה דוראדה – זוהי רצועת חוף שוקקת חיים שנמצאת מדרום לברצלונה. קוסטה דוראדה מציעה כפרי נופש מפנקים, רצועות חוף חוליות ונעימות וגם פארקי שעשועים מהנים במיוחד. מומלץ מאוד לבקר בפארק השעשועים פורט אוונטורה, שמסודר לפי מדינות העולם ומציע מתקנים שמתאימים לילדים ולמבוגרים בכל הגילאים.
·         ברצלונה – זוהי ללא ספק העיר שמתאימה ביותר לילדים מבין כל ערי ספרד. העיר מציעה מוזיאונים מיוחדים לילדים, פארקים רחבי ידיים וארכיטקטורה יפהפייה של גאודי שבטוח תעניין גם את הילדים.

לכמה זמן כדאי לנסוע?
עדיף שטיול לספרד עם ילדים יכלול כמה אזורי טיול, על מנת ליהנות משלל האפשרויות במדינה. כדי ליהנות מטיול כולל באווירה רגועה, כדאי לטוס לספרד לפחות לשבועיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה