יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

מענה אנושי לעסקים קטנים וגדולים



להיות לקוח בישראל זה לפעמים לא דבר קל בכלל. זה נכון במיוחד כאשר אנחנו פונים לשירות הלקוחות של העסק שלנו, ולא מקבלים את המענה המתאים. זה מאוד מוזר שהעסקים לא משקיעים במערך שירות הלקוחות שלהם, כי זה בעצם הדבר הכי חשוב ללקוח הישראלי. אנחנו נהיה מוכנים להיות לקוחות של עסק שנותן שירות לקוחות יותר טוב מהמתחרה שלו, גם אם המוצר שהעסק הזה מציע הוא ברמה קצת פחות גבוהה. לכן חשוב מאוד מצדם של העסקים להשקיע במערך שירות הלקוחות שלהם. הבעיה היא שלהרים מערך שירות לקוחות זה סיפור לא קטן שעלול להקשות על העסקים. לרוב העבודה של מענה ללקוחות נופלת על המזכירות או על עובדי המשרד. אותם עובדים ומזכירות ממילא עמוסים בעבודה שלהם, וכאשר הם גם צריכים לתת מענה לשיחות נכנסות של לקוחות, זה עלול מאוד לפגוע בעבודה שלהם. מהסיבה הזאת ומאוד סיבות רבות אחרות, שירות הלקוחות שעסקים בישראל נותנים אינו משביע רצון, למרות שזה הדבר הכי חשוב. הפתרון למצב, הוא לנסות את שירות מענה אנושי לעסקים.

מה זה מענה אנושי לעסקים?
שירותי מענה אנושי לעסקים הוא שירות לקוחות, שניתן על ידי חברה חיצונית. החברה הזאת מעסיקה נציגי שירות שיענו לפניות של הלקוחות שלכם בשם העסק הם ידעו את כל המידע החשוב והנחוץ להם, ויוכלו לתת מענה לפניות הלקוחות, לעזור במקרים של בעיות טכניות במוצר, ולתת את כל המידע הרלוונטי על העסק שלכם.

מה היתרונות של השירות?
רוב העסקים בישראל מטילים את עבודת שירות הלקוחות על המזכירות של העסק שלהם, מה שיוצר בעיות. לעומת זאת, מענה אנושי לעסקים נותן לעסק שלכם יתרון גדול:

  • מייעל את העסק
  • חוסך כסף
  • נותן תדמית חיובית לעסק
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה