יום שבת, 30 בינואר 2016

מכירת זהב במזומן



רוצה לקבל מזומן ביד ועכשיו? יכול להיות שגם לך יש אוצר בבית ולא ידעת שאפשר להפוך אותו לכסף מזומן. אם יש לך פריטי זהב שונים אתה יכול למכור אותם בצורה מסודרת אצל אנשים המומחים בכך. השאלה שיכול להיות שאתה תרצה לשאול היא מדוע אנשים קונים זהב וזו שאלה רלוונטית מאד. הזהב הינו חומר בעל ערך רב ולאורך השנים הערך שלו נוטה לעלות (אם כי יש תקופות שהוא בירידה). לכן, אנשים שרוצים להשקיע את כספם רוכשים לא פעם זהב. עבורך יכול להיות שמדובר במכרה של ממש ואם מכירת זהב מדברת אלייך יכול להיות שתוכל להרוויח הרבה מאד כסף.

איפה כדאי לבצע מכירת זהב

אף על פי שהמושג מכירת זהב במזומן יכול להישמע מפתה מאד אפשר לשמוע לא פעם על אנשים שביצעו עסקאות לא טובות בתחום. לכן, חשוב מאד לדעת מול מי כדאי לבצע את העסקה ויש לבחון את הפרמטרים הבאים:
·        
 שקילה – חשוב מאד להגיע למקום שמבצע שקילה של הזהב מולכם. כמובן, הוא יעשה זאת לאחר שיבחן מה שווי הזהב עצמו, אך ללא שקילה ודרך "הערכה כללית" לא כדאי לבצע את המכירה.
·          
מזומן ביד – מי שמוכר את הזהב שברשותו נותן משהו בעל ערך ולכן הציפייה שלו צריכה להיות קבלת מזומן תמורת העסקה. כל תשלום אחר לא צריך להיות מקובל והוא לא נהוג.


להיות עם אצבע על הדופק

כדי לבצע את המכירה כך שהיא תהיה טובה עבורכם כדאי מאד לקבל מעט מידע מוקדם. היום אפשר לראות באינטרנט בכל רגע נתון מה השווי של הזהב ולהגיע לעסקה מוכנים יותר. כמובן, הרושם של המקום יכול להשפיע על ההחלטה אם לבצע מכירת זהב או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה