יום רביעי, 6 בינואר 2016

משרד עורכי דין בתל אביב



כיצד לבחור משרד עורכי דין בתל אביב

רוב עורכי הדין בישראל מרכזים את שירותיהם במרכז הארץ, ובאופן ספציפי יותר, בתל אביב.
אז כיצד מסננים ממבחר עורכי הדין הנמצאים בתל אביב ובוחרים את משרד עורכי הדין הטוב ביותר עבורך? לצורך סינון זה יש לבחון כמה קריטריונים היכולים לסייע בתהליך זה:


תחום התמחות

יש לבדוק מהי המטרה שלשמה נשכר עורך הדין, ובהתאם לכך לבחור את המשרד אשר עוסק בתחום הרצוי. התמקדות בתחום התמחות ספציפי נועדה לסנן משרדים אשר מתמחים בתחומים אשר אינם רלוונטים לצרכי הלקוח. בנוסף, חשוב לזכור כי ישנם משרדים המתמחים בעבודה מול לקוחות פרטיים לעומת משרדים העובדים בעיקר מול חברות. גם קריטריון זה נועד לעזור ללקוח לסנן ולבחור משרד עורכי דין בתל אביב שמתאים לו.



סקר שוק

חשוב לבצע סקר שוק בטרם מחליטים על עבודה ושכירת שירותיו של משרד עורכי דין בתל אביב מסוג מסוים. ניתן לבצע סקר שוק באמצעות האינטרנט המספק פרטים על עורכי דין, כמו גם להתייעץ בקרובי משפחה, מכרים וחברים על מנת לשמוע על המלצותיהם בנושא. בנוסף, חשוב ביותר ללכת למספר פגישות היכרות עם עורכי דין שונים על מנת לבדוק האם תוכל לבסס יחסי עבודה טובים בין נותן השירות ללקוח. פעמים רבות, כיוון שעורך הדין נחשף לפרטים אינטימיים של לקוחותיו, פגישת ההיכרות יכולה לסייע ולעזור ללקוח להחליט האם יוכל לבסס יחסי עבודה קרובים עם עורך הדין הנבחר.


קריטריונים נוספים

חשוב לשמור על מסגרת תקציבית, ובו זמנית לא להתפשר על מקצועיות ונסיונות של אותו משרד עורכי דין בתל אביב שאת שירותיו עומדים לשכור. שכר הטרחה מתבסס כמובן על נסיונו כמו גם על הצלחותיו של משרד עורכי הדין, ולכן חשוב לבחור את המשרד גם בהתאם לנסיון ולהצלחה אך גם בהתאם לתקציב האישי של כל אחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה