יום שלישי, 19 בינואר 2016

לופט בחולון

מה זה לופט בחולון?
פעם כדי לבלות היה צריך להחליט בדיוק מה רוצים לעשות: אם רוצים קריוקי צריך ללכת למועדון מיוחד, אם רוצים לעשות על האש צריך לצאת לטבע, אם רוצים ספא הולכים למכון ספא. לא עוד! כיום אפשר למצוא את כל הפינוקים האלה במקום אחד! לופט חולון זה המקום המושלם שבו אפשר למצוא את כל הנוחות ואת כל אטרקציות הבילוי במקום אחד! לופט בחולון ממוקם במרכז הארץ, קרוב לתל אביב ואפשר לעשות בו הכול.  



מה כולל המקום?
לופט בחולון כולל את כל הפינוקים שאפשר להעלות על הדעת: ספא מפנק שכולל ג'קוזי וסאונה, סלון רחב ידיים ובו ספות נוחות ובר מהמם וגם משחקי מחשב כגון פלייסטיישן, גינה מרווחת שבה אפשר לעשות על האש, ציוד תאורה והגברה, מקום לריקודים ומה לא... רק תבואו ותחגגו! בלופט חולון אפשר לחגוג מסיבת גיוס, מסיבת שחרור, מסיבת רווקים, אירועים לאורחים מחו"ל או סתם אם בא לכם להיות ביחד כמה חברים וליהנות ממסיבה בלתי נשכחת.

איך אני יכול להגיע למקום המושלם הזה?

בקלי קלות. אנחנו זמינים עבורך בכל שעות היממה כדי לתאם עבורך את הבילוי המסעיר עם החברים שלך. נציג שלנו ישמע בדיוק מה אתם רוצים לעשות ויעזור לכם לארגן את האירוע המושלם. תוכלו לבקר איתו במקום ולהתרשם מראש אבל אנחנו מבטיחים שאין דרך בחזרה - ברגע שתראו את המקום תתאהבו ותחזרו לשם שוב ושוב... לופט חולון הוא המקום המושלם למסיבות של כיף במיקום מושלם במרכז הארץ. זה המקום להיות מי שאתם באמת רוצים להיות, עם כל הפינוקים, עם החברים הטובים, עם משקאות משובחים. אנחנו כאן בשבילך בלופט חולון כדי להגשים את החלום שלך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה