יום שלישי, 19 בינואר 2016

מציאת מקום ליום הולדת

כל שנה אתם שוב ושוב מחפשים מקום ליום הולדת בנרות, בסוף אתם מקשטים יפה את הסלון בבית ודואגים להזמין את כל החברים של ילדכם הקט. אבל השנה החלטתם שנמאס לכם שהורסים לכם את הסלון בבית שלכם כל שנה וכבר הגיע הזמן להיות מקוריים ואפילו יצירתיים, הילדים גדלו ובא לכם לקחת אותם אל תוך מקום ליום הולדת אחר מדליק מתחת לכיפת השמיים, אשר בו אפשר לשחק ולהשתולל, לעשות חיים בטבע. במדינת ישראל, כמה שהיא קטנה, יש עשרות אם לא מאות, מקומות כאלה, מצפון ועד דרום אם תחפשו היטב תוכלו למצוא פינות חמד שכאלו, מדשאות, תצפיות, פארקים וחופי ים מרהיבים ביופיים. על מנת לסייע בידכם לקבל השראה, אספנו לכם כמה מקומות כאלו. כדלקמן:

מקום ליום הולדת– חוף הים במכמורת -
אם אתם אוהבים חופי ים, הרי שכל פעילות של יום הולדת תתאים לכם כמו כפפה ליד. במכמורת תוכלו ליהנות ממתקני חוף מסודרים וגם מחופי רחצה נקיים. ביום הולדת רוקדים, גולשים, שוחים, משתזפים וגם משחקים משחקי חוף מדליקים במיוחד.



מקום ליום הולדת– חורשת טל אשר ברמת הגולן –
חורשת טל הינה למעשה גן לאומי. היא מתאימה עבור יום הולדת, מכיוון שיש בה הכל על מנת לעשות חיים בעיקר בקיץ – אגם שניתן לשחות בו, מדשאות עצומות וגם מתקנים כמו שירותים, נחל שזורם לאורך החורשה ובו אפשר לטבול וכדומה. אפשר לבלות בה את כל היום או לעשות יום הולדת קמפינג.

מקום ליום הולדת– בית ספר שדה במצפה רמון –
מצפה רמון, עיר קטנה ודרומית, יש בה מקומות נפלאים ביותר. המכתשים, הנוף המדברי, בעלי החיים וכל יתר הדברים פשוט הופכים את המקום ליוצא מן הכלל. במתחם שתחת מצפה רמון ניתן להקים אוהלים ולחגוג יום הולדת תחת כיפת השמיים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה