יום שלישי, 19 בינואר 2016

טיול פרטי לדרום אמריקה

אתם לחוצים יותר מדי מהעבודה? מרגישים שכל עולמכם סובב סביב העבודה? לא רואים את הבית בכלל? יותר ממחצית היום אתם בעבודה ועוד כשאתם חוזרים הביתה אתם מחוברים למכשיר הסלולרי שלכם? באמת הגיע הזמן שתצאו לחופשה! יש גבול לכמות הזמן והאנרגיות שאתם משקיעים בעבודה שלכם, יש עוד חיים מעבר לעבודה שלכם, כמו למשל – זוגיות וילדים, ואם כבר דיברנו על חופשה, זה הזמן להציע לכם לקחת טיול פרטי לדרום אמריקה.



העיר העתיקה ביותר בפרו
טיול פרטי לדרום אמריקה יכיר לכם את העיר העתיקה קאראל, ב- 2009 היא הוכרזה באמצעות ארגון אונסק"ו – היא נמצאת בעמק סופה, כאתר מורשת עולמית. כבר ב- 1948 התגלתה העיר, אך רק ב- 1994 החלו העבודות הארכיאולוגיות שחשפו את האוצר שהוטמן מתחת לפני האדמה. העיר העתיקה ביותר ביבשת אמריקה שימשה את תרבות הנורטה צ'יקו, במהלך האלף השלישי לפני הספירה. תרבות האנדים מיוצגת באמצעות העיר קאראל ויש בה שורשים היסטוריים עוד לפני כחמשת אלפים שנה. בעיר התגוררו כשלושת אלפים וחמש מאות תושבים והיא התפרשה על פני שטח של מעל לשש מאות דונמים. הארכיאולוגית הפרואנית רות שאדי מצאה מקדשים, אמפיתיאטרון, בתי מגורים, המאפיינים בני מעמדות שונים. נמצא מקדש גדול שהוא למעשה פירמידה בגובה של שמונה עשר מטרים, באורך של מאה שבעים מטרים ולידה חמש פירמידות קטנות יותר.

ערים נסתרות מתחת לאדמה
טיול פרטי לדרום אמריקה יגלה לכם את צ'אצ'אפויאס היא השרידים של קואלאפ – אחד מהאתרים המדהימים מתקופת הקדם אינקה בפרו. טינגו נהרסה באופן חלקי ב- 1993 מהצפות הנהר ולמעלה ממאה בתים ממש נחרבו ונשטפו עם זרם המים אשר סחף אותם. הכפר מהווה נקודה חשובה לאלו שמגיעים לביקור באתר. הקהילה הקדומה התגוררה כאן 600 שנה לפני הספירה והכפר קואלאפ היה החזק מבין האזור.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה