יום שלישי, 19 בינואר 2016

מרכזית IP– אלו יתרונות היא מביאה לעסק שלך

אם יש לך עסק ועוד אין לך מרכזית IP יכול להיות שתרצה לשמוע יותר פרטים על המרכזית ומה שהיא יכולה להביא לעסק שלך. כל עסק, קטן או גדול, מורכב או פשוט, יכול לשפר את היכולות שלו ולהתייעל מבחינת התקשורת שבו וכל זה באמצעות מרכזית שיכולה להביא יתרונות רבים לעסק. המרכזית פשוטה לתפעול וכל עסק יכול לשלב אותה.

כל שיחה מגיעה אל היעד שלה
כל שיחה יכולה להגיע אל היעד שלה ביעילות מרבית. ברגע שהמרכזית מבצעת הפניית שיחות אל המקום הרלוונטי הלקוחות נהנים משירות מדויק והעסק חוסך בכוח אדם. מבחינת הלקוחות מדובר בהעלאת שביעות הרצון משירות העסק ומבחינת העסק עצמו מדובר בשיפור השירות והעלאת הרווחיות. מרכזית IP יכולה להביא יתרון זה לעסק.



הקלטה ושמירת השיחות
אחת מהפעולות שיכולה לבצע מרכזית IP היא הקלטה ושמירה של השיחות. ההקלטה של השיחות מאפשרות לעסק להאזין לשיחות הנכנסות או היוצאות ולבצע בקרה של השירות שלהן. המטרה היא לעזור לעסק לתת שירות טוב יותר, לעובדים לקבל הנחיות ולהשתפר וללקוחות לקבל את השירות הטוב ביותר. התייעלות של העסק מבחינת מתן השירות ללקוחות מובילה אותו בסופו של דבר גם לשיפור העסק והעלאת הרווחיות שלו. כל השיחות נשמרות על גבי ענן מאובטח כאשר החברה אשר מספקת את שירות המרכזית היא זו שדואגת לכך שהשיחות יישמרו בצורה הטובה ביותר.

הפקת דו"חות פעילות עבור העסק

אחד השירותים שנותנת מרכזית IP לעסק הוא הפקה של דו"ח תקשורת. הדו"ח שמופק יכול לספר לעסק אלו שלוחות אצלו פעילות, אלו עובדים יעילים וכן מה הצורך של הלקוחות. המרכזית מביאה איתה יתרונות רבים לעסק ולעזור לו להתייעל בקלות ובמינימום משאבים מבחינת העסק עצמו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה