יום שישי, 8 בינואר 2016

עו"ד דיני עבודה


עו"ד דיני עבודה

רבים תוהים מהו ההבדל בין עו"ד דיני עבודה לכל עו"ד אחר ואיזה מהם יוכל לעזור להם לעמוד על הזכויות השונות שלהם. ובכן, עו"ד דיני עבודה הוא עו"ד אשר המומחיות שלו היא בכל תחום הזכויות של העובדים. החוקים בישראל הם ברורים בתחום העבודה והם באים להגן על העובדים מפני ניצול. לכן, אם יש לכם חשש כי המעסיק לא מכבד את הזכויות שלכם, שסביבת העבודה שלכם אינה מוגנת או שלא קיבלו אתכם לעבודה על סמך נתונים שאינם אובייקטיבים, כדאי שתפנו לעו"ד ותבררו כיצד תוכלו לממש את הזכויות השונות שלכם.


עמידה על הזכויות שלכם

דיני העבודה קובעים מהם זכויות העובדים ולמרות החוקים, לעתים קורים מקרים בהם הזכויות הללו מופרות. בין יתר הזכויות אשר יכולות שלא להתבצע כראוי הן אי- תשלום דמי נסיעה על פי החוק, הלנת שכר (כלומר תשלום השכר שלא בזמן), סביבת עבודה עויינת ועוד. במידה ונתקלתם במצב בו הזכויות שלכם הופרו, תוכלו לפנות אל עו"ד דיני עבודה ולקבוע יחדיו כיצד תוכלו לעמוד על הזכויות שלכם ואלו פעולות עליכם לבצע.


סביבת עבודה עויינת

חוקי העבודה הם ברורים מאד וצריכים להגן על העובדים. עם זאת ישנם מצבים אשר גורמים לסביבת עבודה עויינת כמו למשל מצבים בהם המעסיק או המנהל מבצע הטרדה מינית. במקרים אלו מרגישים רוב העובדים אבודים כיוון שהם אינם רוצים לצאת נגד המעסיק. על מנת לפעול לשמירה על סביבת העבודה מומלץ לפנות אל עו"ד דיני עבודה ולקבוע יחדיו כיצד לפעול.


אפלייה בעבודה

אם לא קיבלו אתכם לעבודה על סמך מין, צבע או דת, תוכלו לפנות אל עו"ד דיני עבודה לבחון כיצד תוכלו לעמוד על הזכויות שלכם להזדמנות שווה לקבלה לעבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה