יום חמישי, 11 בפברואר 2016

עורך דין דיני עבודה



עורך דין דיני עבודה

במידה ואתם חשים כי בעבודה שלכם לא עמדו על הזכויות שלכם, כדאי שתפנו אל עורך דין דיני עבודה לייעוץ. עורך הדין הוא מומחה לדיני העבודה אשר עוסקים בזכויות של העובדים. כל עורך דין מתמחה בתחום אחר ואם בצורה זו או אחרת הופרו הזכויות שלכם בעבודה, מומלץ מאד שתחפשו אחר עורך דין דיני עבודה. בין הזכויות שלכם שנראה כי הן נפגעו נמצאות הלנת שכר, הטרדה מינית בעבודה, שלילת ימי חופשה ועוד.


הקשיבו להמלצות

על מנת לבחור את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם, כדאי שתתחילו בהקשבה להמלצות השונות. עורך הדין אמור לייצג את הזכויות שלכם על הצד הטוב ביותר ולכן תוכלו להתרשם ממקרים דומים בהם הוא טיפל. במידה ואתם מוצאים עורך דין דיני עבודה ואין עליו המלצות, תוכלו לבקש ממנו לשמוע על סיפורי מקרה ולברר מה היו התוצאות שלהם.



גשו להתייעץ

ישנם מקרים רבים בהם יש משמעות רבה לייעוץ של עורך הדין. למשל, אם עברתם הטרדה מינית בעבודה, מומלץ לשתף בה אדם נוסף. במקרים של הטרדה מינית חייב מקום העבודה לפעול למניעה ולכן אם הוא לא עשה זאת יכול להיות שיש לו חלק באשמה. על מנת לדעת אלו פעולות עליכם לעשות במקרה של הטרדה מינית בעבודה או בכל מקרה אחר של הפרת הזכויות שלכם, תוכלו דבר ראשון להתייעץ עם עורך דין דיני עבודה על מנת שהוא ייתן לכם ייעוץ כיצד עליכם לפעול.


ייצוג משפטי

ישנם מצבים של הפרת זכויות עובדים אשר ידרשו ייצוג של עורך דין דיני עבודה. כמובן, עורך הדין ואתם תעשו מאמצים רבים כדי לא להגיע לבית משפט, אך אם יהיה צורך בכך הוא גם ייצג אתכם בהליך כולו עד להשגת הזכויות שלכם.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה