יום שלישי, 19 בינואר 2016

תהליך הלמידה במהלך קורס gmat

קורס gmat שואף להכין את המשתתפים עבור מבחן GMAT ממוחשב, תוך כדי הקניית מיומנות וידע בחלקי המבחן השונים – מילולי, כמותי וחיבור. כמו כן, להטמיע את הנלמד תוך יישום החומר התיאורטי בתרגול אינטנסיבי במתמטיקה וכן באנגלית וכן ביצוע מספר רב של מבחני סימולציה ממוחשבים מחברות שונות. קורס gmat מעמיד לרשות המשתתפים כל מיני עזרים שונים אשר עוזרים להם בהפנמת ובתרגול החומר, כגון: - בחינות CAT מלאות – כל משתתף מקבל עם הרשמו לתוך קורס gmat בחינות אדפטיביות, אשר זהות במתכונת שלהן לבחינות ה- GMAT המקוריות וכוללות פתרונות מלאים עבור כל שאלה ושאלה.

קלטות וידאו – עזר לימודי אשר מאפשר למשתתפים לצפות בשיעורים מוקלטים כגיבוי למקרים אשר בהם התלמיד הפסיד שיעור או לצורך צפייה נוספת בנושא אשר נלמד בשיעור. – מעקב אחר ידיעת המלים – בעזרת מערכת הלימוד באינטרנט, ניתן לעקוב אחר קצב לימוד המלים וההתקדמות של כל משתתף במהלך קורס gmat. – מודול לתרגול – המשתתפים בתוך קורס gmat מקבלים בעת רישומם מודול לתרגול בן מאות שאלות מתוך בחינת ה- CAT.



האם ללמוד לבד לבחינה או שרצוי להיעזר באמצעות קורס gmat?
לפני שבוחרים איך להתמודד עם הצורך בציון במבחן ה- GMAT, מומלץ לכם להתנסות במבחן לדוגמא , על מנת להעריך עד כמה אתם קרובים או לחילופין רחוקים מציון היעד שלכם. בהנחה שאתם קרובים אל ציון היעד שלכם, יכול להיות שאינכם צריכים לעבור קורס gmat, אלא פשוט להכיר קצת את הבחינה מתוך ספרי הכנה או מספר קטן של שיעורים פרטיים והנכם יכולים לגשת באופן עצמאי לבחינה. אם לעומת זאת אתם רחוקים מציון היעד, כדאי להסתייע בעזרת קורס gmat על מנת לקבל כלים, חומרי לימוד והדרכה שיובילו אתכם מהר יותר ובאופן יעיל יותר אל עבר ההצלחה בבחינה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה