יום שבת, 7 ביוני 2014

הופעות בירושלים



הופעות בירושלים? בקלי קלות
המונח הופעות בירושלים היום מתייחס לכל הסוגים של מופעי האמנות, התרבות והבידור אשר ניתן למצוא ערב ערב בעיר. אין זה סוד כי העיר ירושלים היא כבר מזמן איננה עיר רפאים מבחינת מקומות בילוי שונים ומגוונים, הופעות ואטרקציות תרבותיות מיוחדת במינן, והיא ממקמת את עצמה כעיר מובילה בתחומים אלה בארץ לצד ערים אחרות כמו תל אביב, למשל. מעבר לעתיקות ולמקומות הקדושים אשר קיימים למכביר בעיר ללא כל צל של ספק, ישנם רבים אשר מגיעים אליה גם בגלל המופעים וחיי התרבות העשירים שבעיר מזה מספר שנים לא מבוטל. ירושלים מארחת על בסיס קבוע מספר לא מבוטל של פסטיבלים ואירועים תרבותיים מידי שנה ומספר עצום של הופעות ואירועי תרבות חד פעמיים מכל מיני סוגים ולכל מיני קהלי יעד שונים ומגוונים לצורך העניין.



הופעות בירושלים היום – מופעי מוסיקה שונים
בריכת השולטאן שבירושלים היא אחד ממוקדי ההופעות הגדול ביותר בעיר. אמנים בסדר גודל של אייל גולן, שלום חנוך, עידן רייכל ואחרים מופיעים במקום מספר פעמים בשנה וכך שורה ארוכה של זמרים ואמנים מסגנונות שונים. בריכת השולטאן מארחת גם מופעים מפסטיבל ישראל, הופעות חד פעמיות המוקלטות לטלויזיה וכדומה. גם העיר העתיקה מארחת מופעים ופסטיבלים שונים כמו "פסטיבל מוסיקה מקודשת" שנערך במתחם מגדל דוד המארח אמנים מארצות ומדתות שונות המציגים מוסיקה "מקודשת" מסוגים שונים ובעלי השראה ממקורות דתיים שונים. גם מוזיאון ישראל מארח פסטיבל של  מוסיקת לילה צעירה עם הרכבים מוסיקאליים שונים לאור השקיעה בסגנונות ג'אז, בלוז, פאנק וכדומה.
איך למצוא הופעות בירושלים היום ?
אם אתם מחפשים הופעות בירושלים הכי קל למצוא זאת באתרי האינטרנט השונים או דרך האפליקציות הרבות בנושא זה בטלפונים החכמים. אתרים אלה מאורגנים לפי נושאי המופעים והאטרקציות השונות, לפי גילאים ותחומי עניין כמו: מוסיקה, תיאטרון, בידור, הרצאות, מחול, פסטיבלים, הרקדות, מועדוני לילה וכדומה. למצוא הופעות בירושלים היום זו לא הבעייה. הבעייה היא להחליט לאיזה הופעה ללכת מתוך שפע האפשרויות הקיימות בעיר זו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה