יום שני, 30 ביוני 2014

מקום לאירוע



האם מקום לאירוע צריך לכלול את כל השירותים בתוכו?
במידה ואתם ניגשים לבחור מקום לאירוע שלכם, אתם נמצאים לא פעם מול שאלה אמיתית וכנה: האם כדאי לבחור במקום, אשר מציע לכם מלכתחילה חבילה שבה כל השירותים לאירוע כלולים? לכאורה, התשובה היא ברורה וחיובית - הרי מי לא ירצה לבחור מקום לאירוע שלמעשה יפיק עבורו את האירוע מההתחלה עד הסוף? בפועל, יש לזכור שלעתים אנשים רוצים לצאת לעתים מהמסגרת שהמקום מציע להם, ומעוניינים בתוספות שונות, ואז הם מעוניינים לעבוד עם ספקים נוספים. אם כך, באיזה מקום כדאי לבחור?

טווח הבחירה החופשית
בבחירה של מקום לאירוע, עליכם לשאול את עצמכם, מה טווח הבחירה החופשית שאתם מעוניינים להשאיר לעצמכם. אם אתם מחפשים מקום לאירוע שיספק לכם את רוב השירותים הבסיסיים של דיג'יי, קייטרינג, וכן כמה תוספות לרחבת הריקודים כמו בר אקטיבי, הרי שמקומות רבים מסוגלים להציע לכם עסקת חבילה כזו. אם תרצו כמה תוספות מעבר לכך (למשל כניסה לחופה או לבר מצווה, מגנטים לאירוע, וכיו"ב), לרוב המקומות אין בעיה שתפנו לספק חיצוני.



אולם, יש מי שרוצה לבחור מקום לאירוע, ואז לפנות בעצמו לכל אחד מאנשי המקצוע שיתכננו עבורו את האירוע. כך יש מי שבוחר אמנם מקום לאירוע, אך מעוניין להשאיר לעצמו לבחירה חופשית את חברת הקייטרינג שאליה הוא יפנה, לבחור באופן עצמאי את הצלם לאירוע, לבחור את הדיג'יי, את החברה שתספק אטרקציות לאירועים, וכיו"ב. במקרים הללו, מומלץ לפנות למקום שמוכן בעיקר להשכיר לכם את המתחם - ונותן לכם יד חופשית בבחירת המפעילים.

לבחור לפי התכנון
הדבר החשוב ביותר הוא לבחור תמיד מקום לאירוע אשר יוכל באמת להתאים לציפייה שלכם ולדרך שבה אתם מעוניינים לתכנן את האירוע שלכם. אפשר לבחור כאמור מקום שנותן לכם מסגרת נוחה מאד ומובנית, ויש מקומות שנותנים לכם יד חופשית - וחשוב לדבר תמיד עם מנהלי המקומות, כדי שתבחרו את המקום הטוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה