יום שני, 30 ביוני 2014

עורך דין תאונות



הסיוע של עורך דין תאונות דרכים
תאונת דרכים יכולה להיות מאורע קשה מאד, לכל מי שמעורב בה - הנהגים, הנוסעים ברכב, וכן הולכי הרגל. אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, מומלץ בחום לפנות כמה שיותר מהר אל עורך דין תאונות, שיוכל לסייע לקבל את הפיצוי שמגיע לכם. יש לזכור, שגם במידה ואתם נמצאים אחראים לתאונה - אזי בכל זאת עורך דין תאונות יוכל לסייע לכם, ובכל מקרה הוא יעזור לכם לקבל את הפיצוי שמגיע לכם בגין ביטוח החובה שלכם, שכן ביטוח החובה, כלל איננו קשור לשאלת האחריות.

לקבל פיצוי עבור הסבל הנגרם
למעשה, עורך דין תאונות יוכל לסייע לכם לקבל את הפיצוי שמגיע לכם, פשוט בגיל הסבל שנגרם לכם בעקבות התאונה. יש לציין שזו בדיוק מהותו של ביטוח חובה. ביטוח זה, נועד לאפשר לכל אדם שהיה מעורב בתאונת דרכים, לקבל טיפול רפואי הולם שיציל את חייו, מבלי שעולה שאלת המחיר של הטיפול. כך אפשר להציל חיים. לפי מה שקבע החוק, ביטוח חובה נועד בראש ובראשונה דווקא עבור אנשים שהיו מעורבים בתאונת דרכים שהם אחראים לה - במקרה הפוך אם הם לא אחראים, עורך דין תאונות יוכל לסייע להם להגיש תביעת ביטוח צד ג' (דבר שממילא חברת הביטוח שלהם תרצה לעודד). אולם אם הם אחראים - הם יוכלו לקבל טיפול רפואי במימון חברת הביטוח שלכם, כחלק מהפוליסה של ביטוח החובה.


ולמה צריך עורך דין?
אם בכל מקרה חברת הביטוח חייבת לפצות אותנו על נזק הגוף - מדעו בעצם צריך עורך דין תאונות? הסיבה לכך היא יש לא מעט מקרים שנחשבים אפורים, שבהם חברת הביטוח תטען שלא מדובר כלל על תאונת דרכים, או כאשר לא ברור כלל מי אחראי לתאונת הדרכים - ובמקרים הללו עורך דין תאונות יכול לסייע לכם באופן משמעותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה