יום שני, 30 ביוני 2014

סרטים מומלצים



מחפשים רשימה של סרטים מומלצים?
אם גם אתם מחפשים רשימה של סרטים מומלצים, חשוב מאד לדעת, מה בעצם הופך סרט למומלץ. לא פעם קיימת ההתלבטות למי נקשיב - האם לדעת הקהל שנוהר בהמוניו לראות סרט - או שננסה להקשיב דווקא לדעת המבקרים? אמנם יש לא מעט מקרים שבהם נמצא סרטים מומלצים שמומלצים גם ע"י הקהל וגם ע"י המבקרים, אבל מה עושים במצב שיש בו סתירה? הנה כמה המלצות שיסייעו לכם למצוא את הסרטים שמומלצים ביותר עבורכם.

הכל תלוי בטעם שלכם
כשאתם מחפשים סרטים מומלצים, חשוב מאד לשים לב לטעם האישי שלכם, במידה ויש סתירה בין ההמלצות. כך למשל, אם בעבר תמיד שמתם לב שמבקרי הקולנוע פשוט לא קולעים לטעם שלכם, ונראה שאתם דווקא אוהבים סרטים שהקהל הרחב אוהב - מדוע שלא תלכו לראות אותם? ככל הנראה לכם ולמבקרי הקולנוע כלל אין טעם זהה, ואין טעם לקרוא את טוריהם.



מהצד השני, יש לא מעט אנשים אשר מגלים בדיעבד, כי הם דווקא החזיקו בדעה דומה למבקר קולנוע מסוים, וכי יש להם טעם דומה יחסית. במצב זה, גם אם יש נהירה של אנשים לראות סרט מסוים שהופיע ברשימה של סרטים מומלצים, אולי כדאי לראות מה מבקר הקולנוע האהוב עליכם אומר, ואם דעתו מנוגדת - אולי כדאי לחכות עד שהסרט יגיע לטלוויזיה.

כמובן שיש המלצות בפה אחד
אחד הדברים המהנים ביותר, הוא לאתר סרטים מומלצים על ידי כולם - גם המבקרים אוהבים את הסרט, אבל גם הקהל מגיע בהמוניו לאולמות לראות את הסרט. כמובן שאז אנחנו יכולים ללכת בלב שלם לסרט וליהנות בכל רגע ממנו. אפשר אף להפוך זאת למנהג - ובכל שבוע לראות סרטים מומלצים בבתי הקולנוע השונים, וליהנות מחוויה תרבותית ומבדרת כאחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה