יום שבת, 28 בדצמבר 2013

מרפאת שיניים



כל מה שיש לדעת על בחירת מרפאת שיניים איכותית

אין ויכוח על כך שאף אחד לא ממש נהנה לגשת אל מרפאת השיניים שלו ולקבל טיפול כל שהוא בהתאם למצבו ולצורך, אך יחד עם זאת אין כל עוררין על העובדה כי אין ברירה אחרת, ובסופו של דבר אנו חייבים לעשות זאת לצורך שמירה על בריאות השיניים שלנו.
האמת היא, כי יותר ויותר מקרי רשלנות רפואית בתחום של רפואת השיניים מתגנבים לאוזנינו בעת האחרונה, והם גורמים לכולנו לשקשק עוד יותר לפני הביקור הגורלי אצל רופא השיניים. כיצד תבטיחו שלכם זה לא יקרה? כיצד תבחרו מרפאת שיניים איכותית ואמינה? כל זאת ועוד במאמר זה. 

פרמטרים שחובה לבדוק לפני שמפקידים את השיניים בידי צוות המרפאה

אומרים שההון האנושי הוא המשאב החשוב ביותר בכל ארגון, חברה או משרד פרטי. אימרה זו נכונה גם לתחום טיפולי השיניים. המשמעות היא, כי המוניטין של מרפאת השיניים ייקבע קודם כל ולפני הכל על בסיס הצוות האנושי שעובד במרפאה. במילים אחרות, מרפאת שיניים איכותית היא מרפאה, שרופאי השיניים שעובדים בה הם מקצועיים, מוכשרים, בעלי שם ובולטים בתחום עיסוקם.
מעבר לכך, וזה יישמע אולי ברור מאליו, מרפאת שיניים חייבת לפעול תחת רישיון. במידה ומדובר במרפאה פרטית בבעלותו של רופא שיניים, יש לוודא, כי מדובר ברופא שיניים מוסמך, שעבר את ההכשרה ההולמת, שהוכשר לעסוק בתחומו, ושיש לו, לפיכך, רשות לפתוח מרפאה פרטית. במקרים בהם מדובר במרפאת שיניים של תאגיד (בתי חולים, קיבוצים, חברות מסחריות וכו'), חייבת המרפאה לפעול תחת רישיון בתוקף. מרפאה שיניים איכותית תקפיד על הכלל המוזכר, שהוא א'-ב' בפתיחת מרפאת שיניים.

מרפאת שיניים איכותית חייבת לעמוד בתקנים 

לבסוף, עמידה בתקנים היא מרכיב נוסף, שיכריע עד כמה מקצועית היא מרפאה השיניים.
עמידה בתקנים פירושה, כי חדרי הניתוח במרפאת השיניים מצויידים במיטב הטכנולוגיה, שגם עומדת בדרישות משרד הבריאות האמריקאי (
FDA), כי מערכת הסטריליזציה היא מתקדמת, וכי כל הפתרונות הייחודיים שמציעה המרפאה אושרו זה מכבר לשימוש במסגרת טיפולי שיניים על-ידי משרד הבריאות האמריקאי והישראל כאחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה