יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

טיול לפירנאים – טיול לכל אחד


 
כאשר אתם בודקים מה האפשרויות אשר פתוחות בפניכם בכל מה שנוגע אל יעדים חדשים ומעניינים שכדאי לכם לבקר בהם אין כל צל של ספק כי טיול טיול לפירנאים הוא בדיוק היעד הנכון והמרתק ביותר שכדאי לכם לנסוע אליו בחופשתכם  הקרובה. הפירנאים הם רכסי הרים מדהימים ביופיים השוכנים בספרד. רכסי ההרים משתרעים על פני לא פחות מ450 קילומטרים, החל מחוף הים התיכון במזרח ועד חופי האוקיינוס האטלנטי במערב. הפירנאים מתנשאים לגובה של למעלה מ3,000 מטר. בפסגת ההרים – פסגת אנטו, המתנשאת לגובה של 3,404 מטרים, ניתן עדיין למצוא קרחונים רבים, ביניהם קרחון אנטו וקרחון קורונס. משנה לשנה גובר מספר הישראלים המטיילים בפירנאים. בעבר הרי הפירנאים לא היו מוכרים למטייל הישראלי אך עם הזמן יותר ויותר ישראלים מוצאים בטיול לפירנאים כטיול אולטימטיבי.



תכנון טיול לפירנאים
האמת היא כי היופי בטיול לפירנאים הוא שהטיול יכול להתאים לכל אחד ואחת מן הסתם ולכל קבוצת גיל שהיא. בין אם אתם צעירים המחפשים טיול אחרי צבא, בין אם אתם זוג המחפש טיול מעניין ומאתגר, בין אם אתם תרמילאים המחפשים חוויה חדשה, או בין אם אתם מעוניינים לקחת את כל המשפחה והילדים לטיול בלתי נשכח, הפירנאים יכולים להתאים לכל אחד. האטרקציות בטיול לפירנאים הן רבות ומביניהן תוכלו למצוא: טיפוסי הרים, סנפלינג, טיולים רגליים, שייט, טיולי ג'יפים ועוד. כל אלו כמובן בהתאם לטיול אותו אתם מחפשים. טיול לפירנאים הוא חוויה מדהימה שכל אחד ימצא בה את ההנאה שלו, בין אם תתכננו מסלולי הליכה קלים המתאימים לכל המשפחה או טיפוסי הרים מאתגרים לחובבנים שביניכם.

כיצד לתכנן את הטיול?
האינטרנט הוא מקור מעולה לתכנון טיולים ולמידע על כל מקום בעולם. באינטרנט מלבד מידע בלתי פוסק שתמצאי על הפירנאים, תוכלו למצוא חוות דעת של מטיילים, ואפילו טיולים מורכבים. בכך תוכלו להרכיב לכם מסלול שאתם חפצים בו, ושמתאים בדיוק לטיול שאתם מחפשים. תוכלו להתייעץ באינטרנט עם מטיילים נוספים ולקבל המלצות שונות על כיצד לתכנן את הטיול שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה