יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

עורך דין מסחרי



כל מה שצריך לדעת על עורך דין מסחרי

מצאתם נכס נדל"ני כל שהוא כזה או אחר אשר אתם מעוניינים לרכוש, ואתם זקוקים לחוזה מקרקעין ראוי על מנת לבצע את הרכישה בצורה מקצועית, מסודרת ועם שקט נפשי לפני ואחרי העסקה המדוברת? העסק שלכם מדשדש במקום, אתם נמצאים על סף פשיטת רגל וצריכים ליווי משפטי רציני ומקצועי ביותר כדי לעבור את המהמורה הזו במינימום של נזקים עבורכם? אם כן, אין כל צל של ספק כי עורך דין מסחרי הוא איש המקצוע אשר יספק לכם מענה מתאים ביותר. מי הוא עורך הדין המסחרי עליו מדובר ובאילו נישות משפטיות הוא מתעסק? התשובות לפניכם.


קווים לדמותו של עורך הדין המסחרי

עורך דין מסחרי הוא קודם כל בוגר תואר ראשון במשפטים וחבר בלשכת עורכי הדין. מעבר להשכלתו המשפטית, עורך דין מסחרי מתמחה בתחומי משפט הנכללים תחת המטרייה של משפט מסחרי, שהם לרוב, קשורים לסוגיות עסקיות:  דיני חוזים, דיני ניירות ערך, פירוק חברות, קניין רוחני, דיני אינטרנט, שותפיות ועוד.





מעבר לניסיון שלו ולהיכרות שאמורה להיות לו עם כל התחומים הנכללים תחת קורת הגג של המשפט המסחרי, עורך דין מסחרי מקצועי ומיומן הוא בדרך כלל אסרטיבי, בעל יכולת ניתוח גבוהה מאוד, כריזמטי ובעל תשוקה ואהבה למקצוע שלו. עורך דין שניחן בתכונות הללו, לא רק יגלה בקיאות ויידע, ברמה התיאורטית, כיצד להתמודד עם סוגיות משפטיות בתחום הנידון, אלא גם יהיה ליטיגטור מוצלח ויוכל להתמודד היטב עם צד יריב תוך ניבוי מראש של דרך פעולתו וצורת מחשבתו, עניין שיפעל, כמובן, לטובת הלקוח.


כיצד למצוא עורך דין מוביל בתחום?

שוק עורכי הדין בישראל רק גדל משנה לשנה, ועליו נמנים לא מעט עורכי דין המתמחים בתחום המסחרי. הדרך האידיאלית למצוא עורך דין מסחרי בולט בתחומו היא להתייעץ עם חברים או מכרים שהסתייעו זה מכבר בשירותיו של עורך דין בתחום, ושהיו מרוצים מאופן הטיפול בתיק שלהם. אם מכרים שאתם סומכים עליהם היו שבעי רצון מעורך דינם, גם לכם וודאי תהיה חוויה טובה איתו.  




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה