יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

קייטרינג חלבי



הגיעה שמחה לביתכם, שיהיה הרבה מזל טוב! בין אם זאת חגיגת בר מצווה, חתונה, יום הולדת, מסיבת רווקות או כל אירוע אחר שתוכלו לחשוב עליו, קייטרינג חלבי יכול להתאים לכם מאוד. קייטרינג חלבי נשכר בדרך כלל באירועים שנערכים בשעות הבוקר או אחר הצהריים. בשונה מקייטרינג בשרי שבו מגוון המנות דל יחסית ומורכב מבקר, דג ועוף, קייטרינג חלבי מציע מגוון רב של סוגי מנות, שיאפשרו לסועד לטעום מכל מיני סוגי אוכל, לדוגמא:
·         גבינות
·         פסטות
·         פשטידות
·         סלטים
·         קישים קינוחים



היתרונות של קייטרינג חלבי הם רבים
היתרון הגדול ביותר של הקייטרינג החלבי, הוא היותו עשיר מגוון וטעים. כל אחד יכול למצוא מספר מנות שירצה לטעום, שלא כמו בקייטרינג בשרי כבד. בנוסף, הרבה יותר קל להגיש מנות חלביות מאשר מנות בשריות. דבר זה יכול להוריד מכמות כוח האדם שתצטרכו, ולהקל עליכם במחיר. עניין נוסף וחשוב הוא, שהרבה יותר קל לייצר קייטרינג חלבי כשר. כיום חלק גדול מהאורחים שלנו יהיו שומרי כשרות, ולכן נצטרך לספק אוכל כשר. היתרון הגדול הוא, שהקינוחים יכולים להיות חלביים, ואין צורך להכין קינוחי פרווה.

דברים אשר חשוב לוודא מבעוד מועד
לאחר שבחרנו את חברת הקייטרינג, בהתאם לתקציב שלנו, לרמת הניסיון של החברה ולביקורות של לקוחות קודמים, חשוב לשבת עם השף הראשי של חברת הקייטרינג, ולגבש יחדיו תפריט חלבי בהתאם לסוג האירוע, השעה שבה הוא מתקיים, האורחים המוזמנים וכו'. חשוב לוודא שחומרי הגלם יהיו איכותיים וטריים, ושהצוות יהיה מנוסה באירועים דומים לשלכם.
אם אתם יכולים להעסיק חברה שתחום ההתמחות שלה הוא קייטרינג חלבי, זה יהיה עדיף ויגרום לחוויה קולינרית מהנה לכם ולאורחים. זכרו – זה האירוע שלכם ומותר לכם לשאול הכול את חברת הקייטרינג, היא תשמח לעזור לכם בהפקת האירוע. זה הזמן לבצע סקר שוק יסודי ביותר על מנת שתוכלו לאתר חברת קייטרינג חלבי מתאימה לאופי האירוע אשר אתם עומדים לערוך, לקהל המוזמנים וכמובן גם לתקציב שיש לכם עבור החלק הזה באירוע, שהוא ככל הנראה החשוב ביותר על פי רוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה