יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

איפור כלות – טיפים לקראת החתונה



מזל טוב! רבים יגידו וודאי כי ללא כל צל של ספק אין יום מרגש כיום החתונה. היום בו את ובן זוגך נישאים ונשבעים להיות זה לצד זו לעולמים. יום החתונה הוא ללא ספק יום מרגש ביותר עבור שני בני הזוג אשר עומדים להינשא זה לזו, וביום זה כל הקרובים, המשפחה הקרובה והרחוקה והחברים מגיעים לחגוג איתך ועם בן זוגך את נישואיכם ברוב הוד והדר.
ביום מיוחד זה, כל העיניים נישאות אליך מן הסתם, וכמובן שזה מובן מאליו כי בהזדמנות זו תרצי להיות הכי יפה וזוהרת שאפשר באותו ערב. כמובן שזה אינו היום לנסות סגנונות איפור מסובכים וחזקים, טרנדיים וצבעוניים מדי. בסופו של דבר אורחי האירוע רוצים לראות אותך, ולא בחורה אשר עברה מהפך קיצוני דווקא ביום החתונה שלה. אם את לא נוהגת להתאפר הרבה ביום יום, אז כמובן שאין כל יבה לראות אותך ביום חתונתך מאופרת באיפור כבד, כשאינך מרגישה איתו טבעי ונוח. אז לפני שאת מגיעה אל איפור כלות, קחי לתשומת ליבך כמה טיפים חשובים אשר כדאי לדעת רגע לפני הרגע הגדול שלך.



טיפים חשובים לפני היום הגדול שלך
  • הימנעי משימוש בתכשירים שאינך מכירה. זאת בשל להימנע מהפתעות כמו אלרגיות שיכולות להופיע ביום החתונה.
  • הקפידי לשתות הרבה מים, לפחות כחודש לפני יום החתונה. שתיית מים היא חשובה מאוד, וגורמת לעור הפנים להיראות קורן יותר ומלא חיים. כמובן שזה יתרום רבות לאיפור כלות שתשימי ביום חתונתך.
  • חשוב לשמור ביום החתונה על פנים נקיות מאיפור, עד להגעתך לאיפור הכלות המקצועי.
  • השתדלי להימנע מאיפור בעיניים ביום שלפני החתונה. הימנעי בעיקר משימוש במסקרה ובעפרונות עיניים, בכדי להבטיח שעינייך יהיו נקיות מאיפור ביום בו תגיעי להתאפר לקראת החתונה.

חשוב שתהיי שלמה עם האיפור שלך ביום החתונה
זכרי שיום החתונה הוא אחד הימים החשובים בחייך, וכמובן שחשוב לך להיראות יפה. חשוב שתהיי שלמה עם איפור הכלות. אחרי הכל לא תוכלו לחוות את החתונה שוב, ולא תוכלי לצלם את אלבום החתונה שנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה