יום שבת, 4 בינואר 2014

יעוץ ביטחוני



יעוץ ביטחוני - למה זה חשוב לעסק שלכם?

איש לא יערער על העובדה כי מאז פיגועי ה - 11 בספטמבר הפכה האנושות דרוכה יותר, זהירה יותר וערוכה יותר לקראת סכנות ואיומים כאלה ואחרים בכל נקודה ונקודה על פני הגלובוס מן הסתם. נראה כי בשנים שחלפו מאז, יותר ויותר עסקים בתחומים רבים ומגוונים החלו להיעזר בשירותי יעוץ ביטחוני על מנת לשמור על נכסי הארגון ולהגן על בית העסק בצורה הטובה ביותר שניתן לעשות זאת. 

יעוץ ביטחוני - מה זה אומר ואילו שירותים נכללים במסגרת יעוץ מן הסוג הזה? 

הסכנות הניצבות בפני ארגון או חברה הן רבות והן מגיעות לא רק מתוך הארגון, אלא גם מחוצה לו: מעילה של עובד בארגון, העברת מידע קריטי על-ידי עובד לצד שלישי באופן תמים ובלתי מכוון, פריצה אל מערך המחשוב, בעיות אבטחת מידע, ניסיונות פריצה פיזיים אל החברה ועוד. הסכנות אשר סובבות אותנו הן רבות, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בבתי עסק שתזרים המזומנים שלהם הוא גבוה מאוד, ושיש בהם נכסים קריטיים להתנהלותו של בית העסק.
יעוץ ביטחוני נועד לתת מענה מקיף וטוב לכל האיומים הללו על מנת להקדים תרופה למכה באמצעות התווית אסטרטגיה ומדיניות ביטחונית, שתחייב את כל העובדים כמו גם את המנהלים כאחד. שירותי קב"ט, ניסוח נהלי אבטחה, הקמת מערך מאבטחים ושומרים, ביצוע מבדקי חדירה תקופתיים, השתלת עובדים סמויים, מעקב אחר גורמים המבקשים לחדור לארגון, התקנת ציוד מיגון ואבטחה- אלו הם דוגמאות לשירותים שמספקות חברות המציעות יעוץ ביטחוני לעסקים. 

כיצד אדע אם שירות כזה מתאים לי? 

דרך יעילה לבחון האם קיים צורך בשירותי אבטחה וביטחון היא להיפגש עם נציגי החברה המספקת את השירות ולשמוע מה יש להם להציע. במציאות שבה מרבית בתי האב בישראל מתקינים מצלמות אבטחה במעגל סגור, קבלת שירותי יעוץ ביטחוני נחשבת למצרך חובה בכל עסק. למרות זאת, ייטיב כל בעל עסק לעשות, אם יבחן את הנושא מול נציגי חברה המציעה את השירות כדי לקבל מידע רלוונטי שיסייע לו לקבל החלטה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה