יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

טיולים מאורגנים לארגנטינה


אין עוררין על כך, כי כיום ארגנטינה היא אחת המדינות היפות והמתויירות ביותר בדרום אמריקה. יותר ויותר תיירים מרחבי העולם כולו, כולל ישראלים רבים, מצביעים בשנים האחרונות ברגליים ובוחרים לטייל באזור קסום זה במהלך הטיול שלהם בחו"ל. אז מה כדאי לדעת על מדינה זו רגע לפני שרוכשים כרטיס, אורזים מזוודה ונוסעים?
המילה ארגנטינה מקורה בביטוי הלטיני ארגנטום, אשר פירושו כסף, והרפובליקה הארגנטינאית קיבלה את שמה לאחר איחוד הפרובינציות של נהר לה פלטה. ארגנטינה היא גן עדן למטיילים, והיא מציעה מגוון רחב של אטרקציות. בין האטרקציות השונות תוכלו למצוא:
·         הקרחון השחור: הקרחון השחור ממוקם בסמוך לעיר ברילוצ'ה (עיר נופש ותיירות בארגנטינה). הכינוי הזה ניתן לקרחון עקב חיבור שלו על ההר הסמוך, מה שמקנה לקרחון גוון שחור.
·         מנדוזה: מנדוזה היא רחת הערים היפות בארגנטינה והיא ממוקמת למרגלות הרי האנדים עוצרי הנשימה.
אטרקציות אלו ועוד רבות נוספות מושכות מיליוני תיירים בשנה להזמין טיולים מאורגנים לארגנטינה ולנפוש בה.



הזמנת טיולים מאורגנים לארגנטינה דרך סוכן, למה כן?
אם החלטתם להזמין טיול מאורגן לארגנטינה עומדות בפניכם שתי אפשרויות עיקריות: האחת להזמין טיולים מאורגנים לארגנטינה דרך סוכן, והשנייה באופן עצמאי. להזמנה של טיולים מאורגנים לארגנטינה דרך סוכן מספר יתרונות:
·         סוכן יסייע לכם להשוות בקלות ובמהירות בין חברות הנסיעות השונות, ויסייע לכם לבחור את הטיול המתאים לכם ביותר.
·         לסוכן ניסיון רב בטיולים, חופשות ונסיעות, והוא יכול להציג בפניכם פרטים חשובים שלא חשבתם עליהם כמו אופי הטיול המאורגן, גילאים של הילדים בטיולי משפחות ועוד.

טיולים מאורגנים לארגנטינה, הזמנה אונליין
האופציה השניה היא לבצע הזמנה של טיולים מאורגנים לארגנטינה דרך האינטרנט. כיום, ישנה רשת רחבה של אתרים אשר מציעים דילים ומבצעים על חופשות וטיולים מאורגנים. כל שנותר לכם לעשות הוא רק לבחור את החברה המועדפת עליכם ולהזמין את הטיול, ממש כך, בפשטות. יתר על כן, הזמנת חופשות דרך האינטרנט יכולה להיות גם זולה בהרבה מהזמנה אצל סוכן, מאחר והסוכן מוסיף למחיר עמלת טיפול שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה