יום שלישי, 16 באפריל 2013

למה צריך מערכת הקלטת שיחות?



צרכנות בעידן של היום היא כבר מזמן לא דומה לצרכנות של לפני עשור או שניים. כיום כבר לא צריך לגשת אל בית העסק על מנת לברר פרטים אודות המוצר או השירות בו מדובר, וניתן לעשות זאת בצורה נוחה באמצעות המענה הטלפוני של אותו בית עסק בו מדובר. כמעט כל חברה או עסק מספקים היום שירותים טלפוניים ללקוחותיהם. בתור ספקי השירותים שמעוניינים לשפר את השירותים הטלפונים, חברות רבות רוכשות מערכת הקלטת שיחות שמתעדת את שיחות הנציגים. מאוחר יותר, ההקלטות משמשות לבקרת השירות וגם להסקת הלקחים וגם לשם בדיקת יעילות הפעילות. מכיוון שקיימים כמה סוגים של מערכת הקלטת שיחות, מאוד פשוט ונוח להתאים את סוג המערכת לפעילות החברה, להיקפה ולצרכיה.
 
אילו פתרונות קיימים בתחום מערכת הקלטת שיחות
ניתן למצוא היום מגוון פתרונות המגיעים בצורת מערכת הקלטת שיחות וזאת על מנת לאפשר את החבירה האופטימאלית ביותר לסוג החברה ולסוג הפעילות שלה. בין המערכות השונות, ניתן למצוא מערכת הקלטת שיחות לעמדה בודדת או למספר עמדות, מערכת המתאימה לעמדות מבוזרות וגם מערכת הקלטת שיחות מרכזית לכל מוקדי השירות. קיימות גם מערכות המיועדות לחדרי ישיבות ומערכת המשולבת עם מערכת ה-CRM של החברה. החידושים האחרונים בתחום, הן מערכות ניידות ומערכות שמקליטות ישירות למחשב.



למה נועדה מערכת הקלטת שיחות
מערכת הקלטת שיחות נועדה על מנת לאפשר ביצוע של עסקאות מכירה במסמך חסר, על מנת למנוע אי הבנות בעתיד, על מנת לתעד ולשפר את איכות השירות, על מנת לתעד את ההצהרה של הלקוח במקרה שמדובר על פוליסות ביטוח, על מנת לתעד את ביצוע הפעולות בטלפון וגם על מנת לקבל הצהרות בריאות בטלפון.

אילו אפשרויות הקלטה קיימות בתוך מערכת הקלטת שיחות
מגוון האפשרויות שקיימות היום במערכות ההקלטה המשוכללות, מאפשרות להתאים את סוג השירות בצורה מדויקת, על מנת לענות על הצרכים המדויקים של החברה. המערכות המשוכללות שמגיעות עם תוכנות ניהול ממוחשבות יהפכו גם את שליפת השיחות המוקלטות להרבה יותר פשוטה. מה שחשוב להקפיד עליו הוא כי המערכת עומדת בתקנים ומאושרת לשימוש על ידי משרד התקשורת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה