יום שבת, 6 באפריל 2013

הרשמה לבית ספר למוסיקה 3



למי הרשמה לבית ספר למוסיקה 3 מומלצת?
אם הילדים שלכם חולמים להיות זמרים יום אחד, וכבר היום הם מצטיינים בתחום זה, אפשר כי האופציה הטובה ביותר היא להפנות אותם אל הרשמה לבית ספר למוסיקה 3 – העונה השלישית של התוכנית המוצלחת הזו. אם ראיתם את העונה השנייה של בית ספר למוסיקה, הבנתם בוודאי כי לא מדובר עוד על תחרות כישרונות רגילה לילדים (אלו כבר נעשו אפילו עוד בימי הערוץ הראשון בשנות ה - 70). הרשמה לבית ספר למוסיקה 3 מיועדת לילדים עם אמביציה - אך מצד שני כאלו שאינם דורסניים, חלילה.

סקירה קצרה של המתמודדים בתוכנית
אם נסקור את המתמודדים השונים אשר השתתפו בשתי העונות הקודמות של בית ספר למוסיקה, נראה כי קיים דגש ברור מאד של ההפקה כי בסופו של דבר מדובר על ילדים - לא על ילדים אשר מנסים להיות מבוגרים, אלא על ילדים של ממש עם אופי של ילדים. על כן, היתרון בנוגע אל הרשמה לבית ספר למוסיקה 3, הוא בכך שהתוכנית מתאימה את עצמה מראש לילדים, אשר אין להם בהכרח ניסיון קודם בעולם הזרקורים - ועבורם זו בסופו של דבר טבילת אש ראשונה ברוב המקרים.

הרשמה לבית ספר למוסיקה 3

על מה חשוב להקפיד?
כמובן שאם אתם מעוניינים לשלוח את הילד שלכם אל הרשמה לבית ספר למוסיקה 3, חשוב מאד לראות שהוא אכן רוצה בכך בכל מאודו. הביקוש עבור הרשמה לבית ספר למוסיקה 3 הולך ועולה בימים אלו, עוד מן הרגע שהעונה השנייה הסתיימה לה. הסיבה היא שהיום גם ההורים וגם הילדים כבר יכולים להתרשם משתי העונות האחרונות ולהבין כיצד הן מתנהלות - ומכיוון שהדיעה היא חיובית, הביקוש רק הולך ועולה באופן טבעי.

ואיך התהליך מתבצע?
הרשמה לבית ספר למוסיקה 3 מתחילה בכך שהילד יעבור לפחות אודישן אחד אל מול צוות ההפקה של התוכנית, לפני שהשופטים יתרשמו ממנו. חשוב מאד לציין כי בניגוד לסדרות אחרות, הרי שכאן השופטים לא מבצעים הדחות ראשוניות - אלא מקבלים נבחרת מוכנה, ואותה הם מתחילים לתרגל ולאמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה