יום שלישי, 16 באפריל 2013

סלולר פור לס



הניידות והזמינות הם ערכי מפתח להצלחה בעידן אשר בו אנו חיים כיום. על מנת ששירותים הכרחיים בכל הקשור לטלפונים הניידים אשר אנו עושים בהם שימוש לא יצריכו עלויות גבוהות מן הרגיל, הרי שבאופן טבעי ביותר עליהם להתאים אל סוג הפעילות ואל רמת השימוש האישית של כל אחד ואחת מאיתנו. יש לציין, כמובן כי במיוחד כאשר מדובר על מנויים עסקיים, צריך להיות עם יד על הדופק על מנת שלא להיגרר לתשלומים גבוהים יתר על המידה ושלא לצורך כלל וכלל. סלולר פור לס יכולים לסייע לכם להשיג זאת בלי שתצטרכו  לשלם על השירות הייחודי מראש. מכיוון ששירותים של סלולר פור לס כוללים גם יעוץ מקיף ובדיקה מעמיקה, זה יאפשר לכם לא רק להוזיל את העלויות של הסלולאר, אלא גם לייעל את ההתנהלות שלכם בעולם התקשורת.
 
אילו בדיקות עורכת חברת סלולר פור לס
על מנת לספק את השירות המקיף והמקצועי ביותר, חברת סלולר פור לס תתאים את ציפיותיכם ובהמשך תבדוק את הנתונים הבאים: את תקופות החיוב השונות, את השימוש הספציפי של כל אחד מהקווים שברשותכם, את חבילות  הגלישה שלכם ואת חבילות  זמן האוויר והסמסים, את דמי השימוש  הקבועים ואת העלות  של תקשורת בינלאומית. הבדיקות המקיפות נועדו על  מנת לבחון לעומק את כל האספקטים של השימוש הסלולארי, וזאת כדי להמליץ על השינוי המומלץ.


השגת הזיכויים וניהול משא ומתן
לאחר שחברת סלולר פור לס תאסוף את כל הנתונים שיתקבלו בבדיקה, היא תסיק מסקנות ותגיש לכם את ההמלצות בהתאם לנתונים. אם יידרש וימצא כי יש אפשרות לקבל זיכויים על  חיובי העבר, החברה תפעל מול חברת הסלולאר לקבלת הזיכויים המגיעים לכם.

ההמלצות שלנו וקבלת ההחלטות שלכם
את כל  התהליך  החברה תבצע תוך שמירה על שקיפות מלאה , כאשר המילה האחרונה בכול תהיה שלכם. אתם תקבלו את המסקנות וההמלצות ועל פיהן תחליטו כיצד ברצונכם לפעול. במידה ותהיו  מעוניינים ליישם את ההמלצות של סלולר פור לס, החברה תערוך בשמכם את משא ומתן הדרוש מול חברת הסלולאר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה