יום שני, 15 באפריל 2013

טיול משפחות בפירנאים



טיול משפחות בפירנאים – מקומות מומלצים
טיול משפחות בפירנאים הפך בשנים האחרונות למאד מבוקש. רבים יוצאים לפירנאים בחודשי הקיץ ועד ספטמבר עם המשפחה ואחרים מצטרפים לטיולי משפחות מאורגנים או שמתארגנים בעצמם כמה משפחות ויוצאים להרפתקה שכולה טבע ואטרקציות אתגריות מדהימות. הרי הפירנאים משתרעים בין צרפת לספרד באורך של 450 ק"מ בין הים התיכון לאוקיאנוס האטלנטי ובתוכם מצויה נסיכות אנדורה הקסומה. 

טיולך משפחות בפירנאים – איפה מטיילים?
להלן כמה מן המקומות המומלצים ביותר לטיול בהרים אלה וכמובן שזו היא רשימה חלקית בלבד, וכדאי להרחיב אותה ברגע שתגיו אל האזור ותתחילו לתור בו:
קניון אניסקולו – קניון עם צוקים גבוהים ביותר, אשר במרכזו זורם נהר האראן ומצוייה בו גם שמורת הטבע אורדסה. באיזור נמצאים כמה מן האגמים האלפינים אשר באנדורה ששוכנים בגובה של 2.5 ק"מ. קניון זה הוא הארוך ביותר בשרשרת ההרים.
שמורת אורדסה – זו היא שמורת מפלי מים מרהיבה במיוחד אשר כל טיול משפחות בפירנאים חייב להגיע אליה. אל השמורה אפשר להגיע רק בהסעות ובמקום תמצאו שפע של מפלי מים וגם קרקס אחד בשם קוטטוארו.
הר מונסטראס ופסל מדונה השחורה – הר מונסטראס (ההר המשונן) הוא אתר מקודש לנצרות ובו מצוי מנזר בנדיקטיני שבו מצוי הפסל של המדונה השחורה.
קוסטה בראווה – זה הוא איזור המצוי לרגלי ההרים בחוף הים התיכון אשר בו יש חופים מרהיבים בצד הספרדי של ההרים. בחוף מפרצים קטנים וחמודים ביותר, וכל טיול משפחות בפירנאים חייב להגיע גם למקום זה להתרגעות ונופש. באיזור מצוי המוזיאון של הצייר הספרדי הנודע דאלי.
קאפ דה קרוס והמגדלור – שמורת טבע זו ממוקמת צפונית לקאדקאס ובה חופים ומפרצונים מרהיבים ביופיים ואהובים על כל מי שמגיע לביקור באזור זה. בפינה במזרחית של האיזור ממוקם מגדלור אשר ממנו יש תצפית נהדרת על הסביבה. זה הוא המגדלור המזרחי ביותר של ספרד במקום אשר בו מסתיימים הרי הפירנאים ומתחיל אזור הים התיכון.
כאמור, אלה הם בעצם רק טעימה מן המגוון של המקומות והאתרים אשר ניתן לבקר בהם בעת טיול משפחות בפירנאים.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה