יום שני, 6 במאי 2013

תקשור רוחני



תקשור – השיטות השונות

בשפה של פאראפסיכולוגיה, העוסקת בתופעות על טבעיות הקשורות לנפש של האדם, תקשור - הוא שם כללי לתקשורת בין בני האדם לבין ישויות עליונות שיכולות להיות מלאכים, ישויות ממדים אחרים, ישויות אלוהיות, נשמות של אנשים שכבר לא בין החיים וכן הלאה. המיסטיקנים העוסקים בתקשור יודעים כי למרות שכל הישויות הללו נסתרות מעיניהם של בני האדם בעולם הפיזי, ניתן לשוחח איתם ולקבל מהן הדרכה בכל נושא. התקשור איתם יכול להתבצע בדרכים שונות ומשונות כאשר כל מיסטיקן מתמחה בדרך הספציפית שלו תוך מימוש הפוטנציאל האישי שלו. ישנם מיסטיקנים המבצעים תקשור באמצעות רגרסיה לעבר ואפילו לגלגולים קודמים וישנם מיסטיקנים המבצעים תקשור באמצעות ציור אסוציאטיבי או קריאה בקלפים.


תקשור – באמצעות הקלפים 

אחת הדרכים הנפוצות כיום ומאוד פופולאריות לתקשור עם הישויות העליונות היא באמצעות קלפים: קלפי טארוט, קלפי אושו, קלפים סיניים ועוד המהווים אמצעי דרכו הישויות מהעולמות העליונים יכולות להתבטא. המתקשר מהווה למעין מתווך בין הישויות לבין האדם המקבל בסופו של דבר את המידע. כשהאדם שואל שאלה מי שעונה להם בפועל הן הישויות העליונות באמצעות הקלפים. ניתן לשאול אותן כל שאלה בכל נושא: אהבה, ילדים, זוגיות, פרנסה, קריירה, לימודים, בריאות וכו'.


תקשור – באמצעות המדיטציה

דרך נוספת בה ניתן לבצע תקשור עם הישויות היא דרך המדיטציה המשתנה ממומחה למומחה. למעשה מדובר בטראנס – מצב תודעתי מיוחד אליו נכנס המומחה ובו הוא יכול לשמוע, לראות או לחוש את המסרים הנשלחים מהישויות. לעיתים הוא רק מעביר את המסר מבלי שהוא בכלל מבין את התוכן של המסר ולעיתים הוא נותן פרשנות אישית שלו למה ששמע, ראה או חש במהלך הימצאותה של תודעתו בעולמות עליונים.  




תקשור – באמצעות היצירה

תקשור באמצעות היצירה כמו ציור, כתיבה ומוזיקה שייך לאופן הפיזי של התקשור בין האדם לישויות עליונות. לכאן ניתן להוסיף גם תקשור באמצעות חפצים או מה שכולנו מכירים "סיאנס". גם במקרה הזה לעיתים המתקשר מעביר מידע מבלי שהוא מבין את התוכן ולעיתים הוא מעניק את הפרשנות האישית שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה