יום שבת, 6 באפריל 2013

הרשמה לאייל גולן קורא לך 4



הרשמה לאייל גולן קורא לך 4 קורצת לכן?
האמת היא, כי אין זה סוד שלא מעט נשים במדינת ישראל חולמות על קריירה במוזיקה הים תיכונית (או כפי שהיא נקראת לעתים - מוזיקה ישראלית מסולסלת). אם גם לך הקריירה הזו קורצת באופן מיוחד, למה שלא תיגשי אל הרשמה לאייל גולן קורא לך 4 ותנסי את מזלך פעם אחת ולתמיד במגרש של בגדולים ביותר? מה שמייחד מאד את המקרה של הרשמה לאייל גולן קורא לך 4, הוא בכך שמדובר על הפקה אשר מתמחה במוזיקה ים תיכונית, ומיועדת כמעט באופן בלעדי לנשים.

האם זה פתוח גם לגברים?
זו שאלה טובה. בעונה הראשונה היו אלה רק נשים, בעונה השנייה גברים ונשים (והיו גם שני זוכים) ואילו בעונה השלישית החליטו בהפקה לחזור לפורמט של נשים בלבד. עדיין לא ידוע מה יהיה בנוגע אל הרשמה לאייל גולן קורא לך 4 עם זאת, בטפסים של הרשמה לאייל גולן קורא לך 4, יש אפשרות לבחור בין מין זכר למין נקבה - כך שאפשר שזה מסמן כי העונה הרביעית תהיה פתוחה בסופו של דבר לכולם.

הרשמה לאייל גולן קורא לך 4
  
מה נדרש מן המתמודדות בתחרות זו?
אחד הדברים אשר מייחדים את הפורמט של התוכנית המופלאה הזו, הוא בכך שהוא מסתמך רק על קול. הרבה לפני דה ווייס, האודישנים של אייל גולן קורא לך נעשו כאשר השופטים לא רואים את פני המתמודדים בתוכנית. על כן, כל אחת יכולה לבצע הרשמה לאייל גולן קורא לך 4 ולא משנה כיצד היא נראית כלל וכלל - כל ההחלטה היא רק לפי הקול. הרעיון הוא שלכל הנשים יש הזדמנות שווה לעלות בתחום הזמר הים תיכוני.

ואיך אפשר להירשם?
דרך האתר של מאקו, תוכלו למצוא טפסים של הרשמה לאייל גולן קורא לך 4. בטפסים עליכם למלא כמה פרטים אישיים כמו פרטי מקום מגורים ודרכים ליצירת קשר. כמו כן, יהיה עליכם לספר ולפרט מהו הניסיון הקודם שלכם, וכן לכתוב באופן אישי מדוע דווקא לכם כדאי להיות אלו שאייל גולן יפיק להם אלבום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה