יום שבת, 6 באפריל 2013

הלוואות חוץ בנקאיות



הלוואות חוץ בנקאיות – למה זה כל כך משתלם?
הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות אשר ניתנות על ידי גופים אשר מורשים להלוות כספים במדינת ישראל על ידי משרד האוצר והם נמצאים בפיקוח המדינה. לא מדובר בחברות פיראטיות או בשוק האפור, או חלילה בהלוואות מהעולם התחתון. מדובר בחברות חוקיות לחלוטין ובראשן חברות האשראי, חברות ביטוח שונות וחברות פרטיות להלוואת כספים לכל סוג של צורך או מטרה.
היתרון של הלוואות חוץ בנקאיות
כפי שידוע לכולם, המלווה העיקרי בשוק הפיננסי הוא לא אחר מאשר הבנקים. הבנקים הם מוסדות פיננסיים מאד גדולים ויציבים ולקיחת הלוואה מן הבנק פירושה הצטרפות לגוף איתן אשר יוכל לעמוד מאחורי המילה שלו וההתחייבויות שלו. אבל הבנק הוא גוף גדול ומסורבל ביותר והוא ברוב המקרים "משחק אותה" מאד זהיר עם כל פונה ופונה לקבלת הלוואה. בנוסף לכך הבנק לא יוכל לעזור לכם במידה ועברתם את תקרת האשראי אשר הוקצבה לכם בבנק. כך יוצא כי לעיתים גם אם הבנק רוצה הוא בעצם לא ממש יכול להלוות לכם. 
הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואות חוץ בנקאיות – ללא קשר עם גובה האשראי שלכם
חברות חוץ בנקאיות אינן מחויבות לרמת האשראי שלכם והבנק אינו מקבל מהם כל דיווח על ההלוואות אשר קיבלתם מהן. גם אם ניצלתם את מלוא גובה האשראי בבנק הרי שתוכלו לפנות לבקש הלוואות חוץ בנקאיות, ותוכלו לקבל אותן באופן כמעט מיידי. כך ניתן לעקוף את התקנה המוכרת בדבר אי הרשות לחרוג מן האשראי הנקוב לכם בבנק.
הלוואות חוץ בנקאיות – לא ניתנות בכל סכום
הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להיות הלוואות של כמה אלפי שקלים וכמה עשרות אלפי שקלים. כאשר מדובר בהלוואות הרבה יוצר גדולות למטרות עיסקיות או אחרות תצטרכו לעבור את כל מסע הבדיקות והאשראי שלכם על ידי הגוף המלווה גם אם מדובר בהלוואה מחברת אשראי. חברות האשראי, כמו הבנקים וכל יתר הגופים הם גופים מסחריים לכל דבר אשר הרווח מעניין אותם יותר מהכל, ועל כן חשוב להם לדעת איך תחזירו את הכסף כאשר מדובר בהלוואה מאד גדולה.

תגובה 1: