יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

החזרת אהבה


כל מי שחווה אהבה נכזבת, לילות הארוכים ללא שינה, אובדן, צער ושברון לב, יעשה הכול כדי להחזיר אליו את האהבה. חסידי המיסטיקה טוענים בלהט כי  החזרת עבודה פועלת. במקרים רבים כאשר יש משברים בזוגיות, כאשר רק צד אחד מאוהב או כאשר אחד מבני הזוג חדל לפתע לאהוב, זה הזמן לפעול בתחום של החזרת האהבה.

החזרת אהבה- טיפים וסגולות מועילות

  • פרחי האהבה- פעמיים בשבוע, ביום שני וביום חמישי, יש לקחת קופסת שימורים ריקה ונקייה, להניח בתוכה את תמונת האהוב ולשים על האש.  על תמונת האהוב יש לכתוב את שמו ואת שם אמו, לשפוך לתוך הקופסה שקית של פרחי אהבה וללחוש את הפסוק הבא: "כשם שדברים אלו נשרפים כך יישרף לבו של אהובי ויחוש געגועים עזים ויחזור אליי ויאהב אותי אהבה אמיתית וכנה"

  • חומר מיסטי המונע בגידות - לקחת את תמונת הבוגד, להוסיף חומר מיסטי, לעטוף בנייר כסף ולקבור באדמה. את מקום הקבורה יש להשקות בכוס מים וללחוש עשרים ושתיים פעמים את שם הבוגד ואת שם אמו. מיסטיקנים רבים טונים כי זוהי סגולה מוכחת של החזרת אהבה.

  • זרעי אהבה- זרעי אהבה מיועדים לכל מי שחווה עיכובים בדרך לחופה. כדי למנוע את העיכוב יש להכניס למעטפה את תמונות בני הזוג,  להוסיף את זרעי האהבה ולקבור באדמה. מומלץ ללחוש עשרים ושתיים פעמים את שמו של בן הזוג המעכב את הנישואין, את שם אמו ולדמיין אתכם עומדים תחת החופה.

  • טיפות אהבה - טיפות אהבה ידועות כחומר מזרז בתחום של החזרת אהבה. כל יום צריך לטפטף שלוש טיפות על תמונת האהוב במשך עשרים ואחד ימים.
החזרת אהבה


החזרת אהבה לפי תורת הקבלה

  • לפי הקבלה לשם הניתן לתינוק בשעת הלידה יש משמעות ויכולת להשפיע על גורלו ועל נתיבי חייו. כאשר חווים אהבה נכזבת מומלץ לשנות את השם. החזרת אהבה תיעשה באמצעות שינוי השם ושינוי נתיב הגורל.

  • חשוב לדעת כי כאשר רוצים לבצע החזרת אהבה באמצעות שינוי השם לא כדאי לעשות זאת לבד. מומלץ להתייעץ עם מומחים בתורת הקבלה על אודות השם החדש. לעתים שינוי שם לא נכון יגרום למזל רע ולא יפעל בכיוון הרצוי. 


2 תגובות:

  1. צור איתי קשר בבקשה לגבי החלפת קישורים
    amiho2@gmail.com

    השבמחק
  2. עוד על אהבה ... ועל כוחה
    http://edenlovepower.blogspot.com

    השבמחק