יום שישי, 10 בדצמבר 2010

טיולים בספרד


טיולים בספרד: יעדים מומלצים
ספרד היא אחד מהמקומות הנחשקים והפופולאריים ביותר לטיולים מסוגים שונים. טיולים בספרד מתאימים למשפחות, לחברים, לעמיתים מהעבודה ובעצם לכולם. העושר התרבותי, ההיסטורי והקולינרי שבספרד נותנים הרגשה של צבעוניות, דינמיות ובעיקר הנאה. מבחינת תיירות, ספרד מחולקת לכמה יעדים מומלצים, שכדאי להקדיש לכל אחד מהם ביקור מיוחד בן מספר ימים. 

בין היעדים המומלצים: סביליה, ברצלונה, מדריד, ולנסיה, האיים הקנריים, איביזה וקורדובה. היעדים עצמם שונים בנופים, באטרקציות ובסוגי הטיול המומלץ בהם. לקראת נסיעה לכל אחד מהיעדים יש להתארגן בהתאם ולבדוק המלצות מסע באשר לאטרקציות המקומיות. 



טיולים בספרד: פינוק קולינרי
כל מי שהיה בספרד ישמח לספר ולהמליץ לכם על המסעדות, בתי הקפה, האוכל הביתי והעושר הקולינרי. כמעט בכל סמטת רחוב ובמקומות מרכזיים בכפרים תוכלו להתרשם ממה שלמטבח הספרדי יש להציע לכם. כל עיר מיוחדת במטבח האופייני לה, אבל האוכל הספרדי בכללותו נחשב לאחד הטעימים והעשירים במטבחי העולם. בערים הגדולות תמצאו לרוב מסעדות גורמה המגישות בעיקר פירות ים, פאיות מסורתיות ויינות משובחים. בכפרים הקטנים תוכלו למצוא שווקים ססגוניים המציגים ירקות ופירות אקזוטיים. במקומות אלה תמצאו יותר מקומות המגישים אוכל ביתי, המתבסס לרוב על תבשילים פיקנטיים המשלבים ירקות וקטניות בבישול מסורתי.

טיולים בספרד: מסלולים ואטרקציות
ברחבי ספרד ומחוצה לה תוכלו למצוא מאות אתרים מומלצים ואטרקציות שכדאי לחוות. כל אחד מאיתנו אוהב זוג אחר של טיול, ומומלץ לבחור את האזור לפי סוג הטיול אותו תרצו לעשות. ברצלונה, מדריד וקורדובה הן ערים מרכזיות ומתאימות למי שאוהב את הנוף העירוני, המוזיאונים, הבנייה המודרנית, הקניות ובתי הקפה המפנקים. 

טיולים בספרד


לכל אוהבי האטרקציות במים, מומלץ להגיע לטנריף וליהנות מסקי מים, מגלשות, פארקי מים ענקיים ושלל חוויות. לאוהבי הסקי, האקסטרים ומסלולי ההליכה והרכיבה בשטח מומלץ להגיע לקוסטה בראווה או לחבל הפירנאים. כמובן שתוכלו למצוא גם אזורים המתאימים לחוויה שקטה ורגועה, חופים, גני חיות, מצנחי רחיפה ושלל אטרקציות נוספות באזוריה השונים של ספרד.

טיולים בספרד: מתי כדאי לנסוע?
מזג אוויר טוב הופך כל טיול למהנה יותר. אנחנו כל כך מחכים לחופשה שלנו, שמזג אויר נוח יכול רק לעזור לנו להגשים  את כל החלומות שלנו לגבי החופשה. ספרד היא מדינה גדולה ומזג האוויר בה משתנה מאזור לאזור. לפני נסיעה לקראת טיולים בספרד המרהיבה רצוי לבדוק את מזג האוויר ולהתאים את אזורי הטיול. החלק הצפוני מתאים לטיול בחודשי הקיץ וכך גם הכפרים הקטנים שלאורך הגבול עם פורטוגל. בדרום יכולות להיות טמפרטורות לא נוחות בחודשי הקיץ ומומלץ להגיע דווקא לקראת החורף ובחודשי הסתיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה