יום שני, 20 בדצמבר 2010

לעוף על המיליון


לעוף על המיליון היא תוכנית כסף חדשה בערוץ 10 – כל יום שני בשעה 21:00  בערב תמצאו אותנו מול המסך מתחרים בבית מול המתחרים בטלוויזיה. מדובר באחלה תוכנית, קצת דומה לתוכנית של קשת "אל תפיל את המיליון" אבל הקצב שונה, המשחק שונה והמיליון אותו המיליון.



המנחה הלא מוכר, שהוא גם חבר של אפרת גוש, עושה אחלה רושם. קליל, מצחיק, שנון ונותן למשחק לזרום בלי לקחת אליו יותר מדי את אור הזרקורים. כל מתמודד מקבל את דקת התהילה שלו בניסיון לנצח את המתמודד הראשי – המיליונר הפוטנציאלי!

לעוף על המיליון – מהם חוקי המשחק?
 
חוקי המשחק של לעוף על המיליון הם די פשוטים. ישנו מתמודד אחד כמו ברוב השעשועונים, שמתחרה מול 10 מתמודדים אחרים. כל אחד מהמתמודדים, כולל המתמודד הראשי עומד מעל בור, כן ממש בור. בכל שלב במשחק בו מתמודד מפסיק בהתמודדות של השאלות – הוא פשוט נופל לתוך הבור. לא ברור לאן הוא נופל, אם זה מפתיע או כואב – אבל זה קורה וזה מצחיק בטירוף! זה מצחיק במיוחד כשזה קורה במפתיע...

לכל אחד יש 20 שניות לענות!

בכל פעם, המתמודד הראשי של לעוף על המיליון בוחר לעצמו מתמודד אחר מולו הוא יתחרה באותו הסיבוב. התחרות היא על שאלות טריוויה לא קשות במיוחד שהולכות ונעשות קשות. לכל מתמודד יש במצטבר 20 שניות לענות על השאלות השונות. כל פעם מורידים מה-20 שניות את השניות שלקח  למתמודד לענות על השאלה האחרונה. כלומר כמעט תמיד מי שגמר את ה-20 שניות שלו הפסיד את המשחק ויעוף מהתוכנית לעוף על המיליון.

מטבעות עם כסף!

העניין הוא שכל מתמודד עומד על מטבע עם ערך כספי. יש 5 זוגות של מטבעות בערכים הללו: שקל,5000,10000,20000,50000.  כלומר הכי מבאס לנצח מתמודד שעמד על מטבע של שקל אחד (כמו שקרה למתמודד הראשון בתוכנית לעוף על המיליון), והכי כיף לנצח מתמודד שעמד על מטבע של 50,000 ₪. 

אפשר לברוח עם הכסף של לעוף על המיליון

מה שטוב במשחק הוא שיש  תחנות יציאה. כל 3 תורות או יותר נכון 3,2,3.... ניתן לפרוש מהמשחק עם הכסף בכיס. זה יכול להיות כמה עשרות שקלים או אפילו כמה מאות – שווה. העניין הוא שרוב האנשים מתפתים ללכת עד הסוף ואז נופלים... 

לעוף על המיליון היא אחלה תוכנית מרעננת ומהירה – מומלץ מאד.


תגובה 1: