יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

רייזרים



רייזרים – המילה האחרונה

את המהפכה שהביאו הרייזרים -  הדגמים החדשים של חברת פולאריס, מובילת השוק בתחום הטרקטורונים והריינג'רים, קשה לתפוס. כל מי שבקיא בתחום, מהצד החובבני או מהצד המקצועי, מתלהב כל פעם מחדש לשמוע על החידוש והפיתוח המוצלח של הדגם החדש, הדגם שלא מתאים כל כך לאף קטגוריה ספציפית, אולי רק בתחום הכיף ההנאה והפנאי.

אחת ההנאות הגדולות ברכיבה על הרייזרים, היא היכולת לחלוק את הכיסא עם עוד אדם, ולא לנהוג בו ביחידות. הרייזרים הם רכבי שטח קטנים, וקלים לנהיגה ולתנועה בשטח, מה שעושה אותם לאופציונאליים ביותר לטיולי שטח אתגריים ומהירים. אוהבי ומעריצי הענף ישמחו בהחלט לרכוש את הדגם הזה, יתפעלו וייהנו ביותר מהחידושים והנוחות ברכיבה על רייזרים, שללא ספק יהפכו להיות בני בית בכל משפחה היכולה להרשות לעצמה את הפינוק.

דגמי רייזרים מובילים

דגמי הרייזרים המובילים ביותר בשוק הוא הרייזר 800 של פולאריס, שנהייה המועדף על חובבי תחום הספורט המוטורי, וניתן לרכב עליו עד מהירות מקסימום של כ-101 קמ"ש. דגם חדיש יותר ממנו, הוא הרייזר 4, שמאפשר נסיעה משותפת של כ- 4 נוסעים הרפתקניים, דבר מלהיב כשלעצמו.

אמנם רייזר זה קצת כבד יותר מאחיו הגדול, והנסיעה המרבית המותרת עליו היא רק 98 קמ”ש, אך עדיין הוא מהווה אופציה נוחה לטיולי שטח אתגריים עם חברים, מבלי להשאיר אף אחד מאחור.

טיולי רייזרים בארץ

מתלהבים מהרייזרים ורוצים גם? אם המצב הכלכלי שלכם לא מאפשר לכם לרכוש את אחד הדגמים הללו, תוכלו להסתפק בינתיים בטיול רייזרים, ולהתאמן על רכיבת שטח אתגרית בארץ. ישנן חברות המציעות טיולי רייזרים הרפתקניים ברחבי הארץ, בו אתם יכולים להתנסות ברכיבה אישית על רייזר, ולהתפעל מיכולותיו. 

רייזרים פרטיים

לפני הנהיגה תעברו הדרכה קפדנית, ויש לזכור כי הרייזרים הם אינם צעצועים, ויש לנהגו בהם בזהירות רבה, על מנת למנוע תאונות, או נזק גופני, תוך הקפדה ברורה על כללי הבטיחות.

מחירים

ההנאות הגדולות בחיים עולות הרבה כסף, כך גם רכישת רייזרים. אם קיים בכיסכם סכום פנוי של כ- 50,000-100,000 שקלים, תוכלו להתחדש ברייזר חדש, מהיר ועצבני.

אם לא, תוכלו אולי לברר על דגמים זולים יותר, או דגמי יד שנייה. יש לזכור כי ההוצאה לא מסתכמת רק בזה, וישנן הוצאות לא צפויות כמו ביטוחים, תיקונים, תוספות וכיוצ"ב, שכדאי גם לקחת אותם בחשבון לפני שרוכשים את הרכב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה