יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

צימרים עם נוף


צימרים עם נוף הם פרמטר חשוב בבחירת החופשה המועדפת. הנופים הנשקפים מבעד לחלונות הצימרים, הקרבה לטבע, השילוב בין האירוח המעולה לבין המגע עם פלאי הטבע והדרו. הם חוויה שלא משאירה אף אחד אדיש. בצפון ובדרום פזורים הרבה צימרים עם נוף. בכתבה זו נסקור בקצרה מקומות מיוחדים עם נופים מרהיבים שבהם נמליץ לבלות את החופשה.

צימרים עם נוף בחרמון וברמת הגולן

צימרים עם נוף בפסגת החרמון הם צימרים המזכירים חופשות רומנטיות באירופה. בתקופת החורף אזור החרמון מציע צימרים חמים מאובזרים בכל מה שצריך וקרובים לאתרי הסקי. גם השהות הנעימה בצימרים המחוממים אל מול הנוף המושלג והלבן הנשקף מבעד לחלונות מרגיעה את הנפש וממלאת אותנו בכוחות מחודשים. 



צימרים ברמת הגולן משקיפים אל פסגות ההרים, על הפריחה ונהנים מהקרבה אל שפע המפלים והנחלים הרבים .  בדרום רמת הגולן אפשר לשכור צימרים המשלבים מצד אחד את הנופים ההררים של רמת הגולן ומהצד השני את נופי הכינרת ואת מימיה הכחולים.

צימרים עם נוף בעמק החולה

עמק החולה מציע מבחר גדול של אפשרויות של טיולים וסיורים. צימרים בעמק החולה אטרקטיביים ביותר בעונה של נדידת הציפורים. בזמנים אלו אפשר לחזות בלהקות הציפורים החונות לזמן קצר בעמק החולה.

צימרים עם נוף בגליל המערבי

צימרים באזור הגליל המערבי אטרקטיביים בעיקר בשל מסלולי הטיולים הרבים שהם מציעים. מסלולי הטיולים מתאימים למטיבי לכת וגם למשפחות עם ילדים. הצימרים מאובזרים באביזרים מפנקים, כיף לטייל במסלול ולחזור בערב אל צימר מלטף ומרגיע.

צימרים עם נוף


צימרים בדרום הארץ

צימרים בדרום מציעים נוף ואקלים מדברי. סמוך למסלולי הטיולים הרבים בדרום הארץ מציעים יישובים רבים צימרים חדשים ויוקרתיים. השקט, המרחבים האינסופיים, הנוף השונה, האוויר הנקי, כל אלו ועוד מציפים אותנו, מרחיבים את חדרי הלב ומהווים יעד אידיאלי לחופשה .

צימרים עם נוף בגליל העליון

יש המכנים את אזור הגליל כארץ מפלי מים. חופשה באזור הגליל העליון היא טיולים אל מקורות מים צלולים, בילויים על יד מפלי המים ונשימה של  אוויר הרים צלול ונקי. בגליל העליון יש מאות צימרים המציעים נוף מהמם ואבזור יוקרתי כמו ג'קוזי, ברכה פרטית, מערכות קולנוע ביתיות ומטבחים מאובזרים.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה