יום שני, 3 בינואר 2011

אסטרולוגים


אסטרולוגים הנם אנשים אשר עוסקים בתחום האסטרולוגיה. מדובר על תורת הכוכבים והיא קיימת כבר מאות שנים וגם ביהדות אנו יכולים למצוא לה סימנים לאורך ההיסטוריה. אסטרולוגיה מתבססת על מפת הכוכבים אותה ניתן לחזות לעתיד וזאת משום שהכוכבים נעים פחות או יותר באותו המסלול ומשפיעים בצורה מסוימת על המזלות השונים בגלגל המזלות. 


כשאנחנו מדברים על גלגל המזלות אנו מדברים למעשה על המזלות השונים של כל חודש כגון מזל עקרב ומזל קשת. הכוכבים משפיעים עליהם בצורה שונה וכך על פי תאריך הלידה של כל אם אנו יכולים לחזות כיצד הכוכבים ישפיעו עליו.

כיצד אסטרולוגים מבצעים מפת כוכבים ומה על המעוניין במפה זו לעשות ?

אסטרולוגים הם אנשים אשר מתמחים בתחום הכוכבים, הם לוקחים את תאריך הלידה שלכם וממפים אותו וכך הם יכולים לראות כיצד הכוכבים השפיעו עליכם לאורך השנים וכיצד הם עומדים להשפיע עליכם בעתיד. מדובר על תחום לא מדויק לחלוטין שכן אף פעם הכוכבים לא עוברים בדיוק באותו הזמן ובאותו המקום אך מדובר על מפה יחסית מדויקת.
כל שעליכם לעשות כדי לקבל תחזית אסטרולוגית רחבה כמו זו הוא להביא את תאריך הלידה המדויק שלכם. מדובר על תאריך מדויק לדקות שכן יש חשיבות גדולה לשעה ולדקה בה נולדתם למפה. ככל שתדעו את השעה במדויק יותר כך המפה תהיה מדויקת יותר. ניתן לבדוק זאת בתעודת הלידה ואף ברישומי בית החולים.

כיצד יש לבחור אסטרולוגים ?

בחירת אסטרולוגים צריכה להתבצע לאחר בחינת התחום. כמו בכל תחום אחר גם כאן תתקלו בשרלטנים למיניהם אשר מנסים לעשות רווח על גבם של אחרים. חשוב מאוד לברר על התחום כמה שיותר מידע טרם בחירת האסטרולוג הרצוי ואם ניתן אז לקבל עליו המלצות.

אסטרולוגים


כיום תחום זה הנו תחום פרוץ וללא כל פיקוח וכך יכול כל אחד למעשה לעסוק בו וזאת ללא כל ידע בתחום. קראו על התחום בטרם אתם בוחרים אסטרולוגים שכן ידע הוא כוח ורצוי להבין ואפילו במעט על מה מדובר.
אסטרולוגים רבים משתמשים כיום באינטרנט כדי לפרסם את עצמם וגם אתם יכולים להיעזר באינטרנט שכן ישנם פורומים רבים בנושא ואתם יכולים לשאול אנשים אחרים שאלות בתחום ולקבל אינדיקציה על המומחים בו. 
כנסו לאתרים של אסטרולוגים שונים ובחנו את מקצועיות האתר, את השירותים אותם הם מספקים, את ההמלצות עליהם וכמובן את מיקומם בארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה