יום שבת, 24 בספטמבר 2016

כל מה שרציתם לדעת על כיסויים לבריכה



למה כדאי לרכוש כיסויים לבריכה?
כיסויים לבריכה הם פריט חובה עבור כל אדם שיש לו בריכה בחצר או בגינה. עלותה של הבריכה היא לא דבר זניח. בניית והקמת בריכה עולה בדרך כלל סכומים גבוהים במיוחד, ואילו בריכה חיצונית (שלא נמצאת בתוך הקרקע ומוקמת על האדמה) עולה גם היא לא מעט. ניקיון הבריכה דורש גם הוא השקעה וזמן. בכלליות, הקמת הבריכה והתחזוקה שלה טומנים בחובם הרבה כסף והרבה זמן. על כן, חשוב במיוחד לשמור על הבריכה על מנת שיהיה אפשר להנות ממנה לאורך שנים רבות. כאשר לא עושים שימוש בבריכה, עלולים להצטבר בה שלל מזיקים - עלים, פסולת, חרקים ובעלי חיים. מדובר גם בקיץ בשעות בהן לא רוחצים בבריכה, וכמובן בחודשי החורף, הסתיו והאביב בהם מן הסתם הבריכה אפילו לא מכילה מים.




כמה עולים כיסויים לבריכה?
העלות של כיסויים לבריכה משתנה בהתאם לסוג הכיסוי וכמובן איכות הכיסוי עצמו. כיסויים קלאסיים לבריכה, אלו הנמתחים כמשטח מעליה עולים עשרות שקלים ועד מאות בודדות. מדובר בכיסויים המתאימים בעיקר לבריכות שלא נחפרו באדמה, אלא מונחות מעליה. הכיסויים האחרים, כיסויים לבריכה מסוג תריס נפתח עולים כמה אלפי שקלים. מדובר בכיסויים חשמליים, אשר בלחיצת כפתור מוסעים על תעלות בצידי הבריכה באמצעות מנוע ומכסים אותה. הם מן הסתם יקרים יותר, אך נוחים משמעותית - במקרה שכזה לא נתעצל אף פעם לכסות את הבריכה, דבר שנוטה לקרות במקרים של כיסויים לבריכה פשוטים. 

כיסויים לבריכה הסולריים, העושים שימוש באנרגיית השמש וממירים אותה לאנרגיה חשמלית אשר נועדה לחימום המים או מטרות אחרות מעלים גם הם את המחיר משמעותית. יש כאן יתרון סביבתי ניכר, ואף חיסכון כלכלי לטווח הארוך - אך אכן מדובר בהשקעה של כמה אלפי שקלים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה