יום שבת, 24 בספטמבר 2016

ניקיון דירות מחירים



לפי מה נקבעים המחירים לניקיון דירות?
כשמחפשים כמה עולה ניקיון דירות מחירים יכולים להשתנות לפי מספר קריטריונים. הקריטריון הראשון הוא מספר החדרים בדירה, כמו כן, המחיר יכול להשתנות לפי מצב הדירה (מרוהטת, לא מרוהטת, לאחר שיפוץ, וכולי). בנוסף, המחירים משתנים בהתאם לדרישות הניקיון, פוליש לרצפה יוסיף למחיר, ניקוי חלונות ותריסים גם יעלה את המחיר, וישנם עוד גורמים רבים שמעלים את מחיר הניקיון. 




טווחי מחירים לניקיון דירות
·         דירה לאחר שיפוץ – כאשר מדובר בדירות לאחר שיפוץ, ניקיון דירות מחירים ינועו בטווח של מינימום 500 ₪ לדירת חדר ועד מקסימום של 2500 ₪ בדירת 5 חדרים. המחיר יכול לעלות אם מוסיפים פוליש ווקס ושירותים נוספים כגון ניקוי חלונות ותריסים.
·         דירה מרוהטת – בקטגוריה הזו המתייחסת לניקיון דירות מחירים גם מושפעים מגודל הדירה. כאן ניקוי כללי של דירת חדר מתחיל ממינימום של 300 ₪ ועד מקסימום של 2500 ₪ לדירת 5 חדרים. בניקיון דירות מחירים מושפעים כמובן לא רק ממספר החדרים בדירה אלא גם מגודל הדירה, כמות השעות שלוקחת לנקות את הדירה, שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים, ועוד.
·         ניקוי חלונות ותריסים – המחירים כאן מושפעים מכמות החלונות והתריסים בבית ונעים ממינימום של 100 ₪ בדירת חדר ועד למקסימום של 1200 ₪ בדירת חמישה חדרים. המחירים הללו אינם מתייחסים לניקוי כל הדירה אלא אך ורק לניקוי תריסים וחלונות. במידה ויש צורך בניקוי חלונות בסנפלינג אז כמובן שהמחיר יעלה משמעותית.

אל תצאו פראיירים, תבדקו ותשוו
חברות ניקיון רבות מציעות ניקיון דירות מחירים מופקעים בלי להתייחס בכלל למצב השוק. לכן, לפני שאתם בוחרים בחברת ניקיון, תשוו ותבדקו מחירים כדי להיות בטוחים שלא תצאו פראיירים ושסתם תשלמו הרבה שלא לצורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה