יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

לוטודיל



אוהבים להשתתף בהגרלות הלוטו? עושים זאת כבר כמה שנים, אבל אף פעם לא רואים זכיות של מעבר לכמה שקלים בודדים? רוצים להפוך את התחביב ואת הניסיון להגשמת פנטזיה, למשתלם עוד יותר? האם אתם רוצים לדעת שעשיתם הכול כדי שהסיכוי שלכם לזכות בלוטו יהיה הגדול ביותר שאפשר? ובשורה התחתונה – רוצים לחיות בלי דאגות כלכליות, החל משיחת טלפון אחת של אראלה ממפעל הפיס? אם על כל השאלות האחרונות השבתם את התשובה הפשוטה כן, ככל הנראה שיש לנו דרך כיצד לעזור לכם. הפתרון הטוב ביותר עבור אנשים כמוכם, הוא הצטרפות למועדון החברים לוטודיל. מדובר על מועדון שאליו מצטרפים תמורת תשלום חודשי של 200 ₪ בלבד. בתמורה, אתם משתתפים במאות הגרלות מידי חודש, ומגדילים משמעותית את הרווחים שלכם ואת סיכויי הזכייה בפרס הגדול של מפעל הפיס על סך מיליוני שקלים.

מה כולל השירות?

כאמור, ההשקעה היחידה מצדכם עבור חברות במועדון לוטודיל, היא של 195 שקלים חדשים מידי חודש. בתמורה לכך, אתם מקבלים שירות שידהים כל אחד שמשתתף בקביעות בהגרלות של מפעל הפיס. אתם תשתתפו, בכל חודש, בכשלוש מאות הגרלות של מפעל הפיס! זאת עבור סכום מצחיק של פחות ממאתיים ש"ח. אתם מקבלים כך המון תקווה מחודשת לזכייה מדהימה בהגרלה הסיכוי של כל אדם שמצטרף למועדון לזכות בהגרלה, עולה פי שתיים ולפעמים אפילו פי שלוש.

מסלול מחומש המזל

מועדון לוטודיל מציע ללקוחות החברים בו מסלול מצוין שימקסם את הסיכויים שלכם לזכות בהגרלת הפיס ולהרוויח בגדול. המסלול כולל השתתפות בחמישה דילים(ומכאן שמו), משהו שככל הנראה לא היה קורה לכם אם הייתם משתתפים בהגרלות עצמאית. הדילים הכלולים הם:
·       
דיל אישי
·         דיל 11
·         דיל רב צ'אנס
·         דיל 777
·         דיל חזק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה