יום שבת, 24 בספטמבר 2016

הכרויות גרושות



לפתוח פרק ב' לאחר גירושים זו החלטה קשה מאוד
ברוב המקרים גירושין זו חוויה מאוד לא נעימה. לאחר מספר שנים עם מי שחשבת שהיה בחיר ליבך ושתחיו את חייכם יחד לעד, הבנתם שזה לא זה ושהגיע הזמן לפרק את החבילה. במקרים רבים הגירושין מגיעים לאחר שכבר הבאתם יחד ילדים לעולם ויש הרבה בעיות שנובעות מכך. עם זאת, העובדה שאת גרושה לא צריכה לעצור בעדך מלהתחיל את החיים מחדש ולהכיר פרטנר חדש לחיים. לצורך כך, ניתן למצוא אתרי הכרויות גרושות המתאימים במיוחד לנשים לאחר גירושין. 




מהם היתרונות של אתרי הכרויות לגרושים-גרושות?
·         אוכלוסייה – לרוב האוכלוסייה באתרי הכרויות גרושות יהיו גברים ונשים שעברו בעצמם גירושין ומבינים את המטען שמגיע עם הגירושין – החל מחוסר אמון בבן זוג, ועד לילדים מהנישואים הקודמים. גרושים וגרושות יודעים להבין אחד את השנייה טוב יותר ולכן זוגיות שמתחילה דרך הכרויות גרושות היא זוגיות שמתחילה מנקודת התחלה טובה יותר.
·         שיתוף – באתרי הכרויות גרושות יש לרוב מקום לשתף את הסיפור האישי של הגירושין. כך גרושים וגרושות יוכלו למצוא בן או בת זוג שהם יכולים להזדהות עם הסיפור שלו או שלה ובכך להתחיל את הזוגיות החדשה מנקודת מבט של הזדהות, הבנה, והכלה.
·         גילאים – ברוב המקרים אוכלוסיית הגרושים והגרושות יהיו מבוגרים יותר מהאוכלוסייה באתרי הכרויות רגילים. מאחר ולהתחיל את פרק ב' עם אדם צעיר יותר זה קצת בעייתי, הכרויות גרושות מהווה פלטפורמה לאנשים בטווח גילאים דומה יחסית ומתאים יותר. 

אין סיבה להישאר לבד לאחר הגירושין
גם אם עברת את הגירושין הכי נוראיים בעולם – זו לא סיבה לאבד אמון בבני זוג. תוכלי למצוא בן זוג אמין לטווח ארוך בעזרת אתרי הכרויות גרושות שיעזרו לך לפתוח פרק ב' בחיים ולחזור להיות מאושרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה