יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

שירות הלקוחות של כביש 6



שירות הלקוחות של כביש 6 הוא שירות לקוחות אשר מאפשר לאנשים שרוצים לנסוע בכביש 6 לקבל מידע על הנסיעות, על הצטרפות לשירותי החברה וכן מאפשר לאלו שנסעו לשלם את התשלומים ואת החובות שלהם. שירות הלקוחות מיועד לתת מענה לכל שאלה וגם אם היא אינה נוגעת בענייני תשלום אפשר לפנות אליו. שירות הלקוחות של כביש 6 בא להפוך את החיים של הנהגים לנוחים יותר ולכן כל שעליכם לעשות אם אתם מתכננים לנסוע בכביש או אם כבר נסעתם בו הוא ליצור קשר עם המוקד ולברר כיצד לנסוע בדרך הטובה ביותר עבורכם.

לעשות מנוי לכביש 6
דרך שירות הלקוחות של כביש 6 אפשר להצטרף כמנוי לנסיעה בכביש. כיוון שישנם כמה מסלולי הצטרפות הנציגים המקצועיים יעבירו את כל המידע הנחוץ ויעזרו להגיע להחלטה לאיזה מסלול להצטרף. כל מי שמתכנן לנסוע בכביש 6 באופן חד פעמי או שהוא מוצא עצמו עולה על הכביש באופן ספונטני ללא תכנון מוקדם ובלי להיות מנוי של השירות, יכול ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולשלם עבור הנסיעה. מי שמתכנן להשתמש בכביש רצוי שייצור קשר עם שירות הלקוחות ויצטרף לאחד ממסלולי המנויים של החברה.

בחירת המנוי המתאים לכם
רוב הנהגים לא מכירים את המנויים השונים שמציע כביש 6, אך נציגי שירות הלקוחות של כביש 6 מכירים את המנויים השונים ואת עלויות הנסיעה. לכן, מומלץ להתייעץ עם הנציגים בכל הנוגע לבחירת המנוי שמתאים לכם.

למידע נוסף לחץ כאן - כביש 6 שירות לקוחות

תשלומי חיובים
שירות הלקוחות של כביש 6 מאפשר לכם לשלם את החיובים לכביש 6. אם נסעתם בכביש בלי להיות מנויים או אם קיבלתם בקשה לתשלום, הדרך הפשוטה ביותר לשלם היא ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולשלם בשיחה אחת קצרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה